Maserati
A Maserati leszerződtette Heidi Klum szupermodellt és Francesco Carrozzini sztárfotóst, hogy segítsék a márka 2014-es bevezetését az amerikai piacra. A Maserati tavaly, alapítása 100. évfordulóján két modellt, a Quattroportét és a kisebb Ghiblit is bemutatta, hamarosan pedig egy szabadidő-autóval is jelentkezik.
„Remekül éreztem magam a Maseratik vezetése közben a kampányfotózáson” – nyilatkozta Klum, aki nem csak modell, de televíziós műsorvezető, üzletasszony, divattervező, tv-producer és néha színésznő is. A fotók a Sports Illustrated idei fürdőruhás különszámában is megjelennek majd hét oldalon.
A képeken a szupermodell igazi filmcsillagot játszik a Quattroporte Zegna Limuted Edition mellett, üzletasszonyt a Ghibli S Q4 mellett, és autóversenyzőt a GranTurismo Mc Stradale Trofeo versenyautó mellett.
„A következő 100 évünket az autógyártásban azzal kezdtük, hogy az egyik legjobb fogadtatású Super Bowl reklámot elkészítettük, amelynek Strike a címe, és a Maserati Ghibli szerepel benne. Aztán összekapcsoltuk a márkát egy másik kulturális ikonnal, a Sports Illustrated 50. fürdőruhás különszámával” – nyilatkozta Harald Wester, a Maserati elnök-vezérigazgatója.