Toyota Motor Company
A személyautó és kishaszongépjármű piacot külön-külön vizsgálva az előbbin a Toyota 8.662 darabos eladással, 12,1%-os részesedéssel, míg utóbbin 2.489 darabos eladással, 16,6%-os részesedéssel áll a második helyen. A Toyota esetében az év első hét hónapjában a magyarországi értékesítések 34,8%-át tették ki a magánszemélyek részére történő, és 65,25 százalékot a flottaértékesítések. Ezzel a magánvásárlók körében a Toyota a második legkelendőbb márkának bizonyult, míg a céges felhasználók körében abszolút favoritnak számít.
A Toyota látványos sikereiben az idei évben egyértelműen meghatározó szerepe van a Toyota haszongépjármű piaci áttörésének: miközben személyautó értékesítések tekintetében mindössze 1%-al növelte értéke eladásait a tavalyi év azonos időszakához képest, addig a haszongépjárműeladások frontján 53%-al fejelte meg a tavalyi év első hét hónapjának eladásait.
A Lexus eladások 16,7%-os növekedése közel háromszorosa a prémium piac átlagos 6,4%-os bővülésének, így a négyszámjegyű eladásokat magyarországi történetében először tavaly átlépő márka már hét hónap után 817 új autó eladásánál tart, így könnyen rekordévet zárhat Magyarországon 2024-ben is.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!