Peugeot
A személyszállítással foglalkozó szakembereknek (szállodák, transzferszolgáltatók, taxik stb.) készült E-TRAVELLER változattól függően 5–9 személy igényes körülmények között történő szállítását teszi lehetővé. A különösen fényűző kivitelű és felszereltségű (háromzónás légkondicionáló, árnyékolóval ellátott üvegtető stb.) VIP változatban szalonra emlékeztető elrendezésben 4 egymással szembefordított ülés található.
Az E-TRAVELLER-ben fontos szerepet játszik a variálhatóság és a praktikus szempontok, amit a sínen csúsztatható és kivehető ülések, az első ülések háttámlájára szerelt lehajtható asztalkák és a beépített napfényvédők is jól mutatnak. Az „outdoor” használatot elősegítendő a jármű lejtmenet-szabályozóval kiegészülő Advanced Grip Control rendszerrel van ellátva, ami alacsony tapadású terepen (homokban, sárban, hóban stb.) is megfelelő meghajtást biztosít.
Napi használatra – egyesületek, klubok stb. számára – egy rendkívül praktikus 9 személyes E-EXPERT Combi változat is rendelkezésre áll. Ami minden új E-TRAVELLER-ben közös, az a különösen tágas utastér, amiből a padló alá beépített akkumulátor sem vesz el helyet. Az új E-TRAVELLER különböző konfigurációkat kínál: 9 ülőhely esetén 1500 literes, 5 ülőhely esetén 3000 literes, 2 vagy 3 ülőhely esetén pedig akár 4900 literes csomagtartó-kapacitással lehet számolni.
Alapvető értékei mellett az új E-TRAVELLER most nagyobb teljesítményt is kínál, ami kellemes használatot, valamint magasabb szintű biztonságot és hatékonyságot garantál.
Ha személyszállításról van szó, az új E-TRAVELLER a mobilitás minden eddiginél elegánsabb és kényelmesebb módját kínálja.
• Újratervezett orr-rész. Az E-TRAVELLER is átveszi a PEUGEOT modellek új stílusát, melynek meghatározó elemei az új hűtőrács és a közepén elhelyezett új márkaembléma, az új, Full LED-es fényszórók, az ikonikus három fénykarom és a mind védelmi, mind aerodinamikai szempontból továbbfejlesztett, hatékony lökhárító.
• Vadonatúj műszerfal. A digitális műszercsoport és a nagy méretű központi érintőképernyő a biztonságot és a praktikumot szolgálják. Opciós felszerelésként fűthető kormánykerék is kérhető. A tárolóhelyek száma és mérete is megnőtt, több közülük a műszerfal felső részében és a középkonzolon került elhelyezésre. A műszerfalon kapott helyet az automata sebességváltó praktikus és kis helyet foglaló új e-Toggle kapcsolója is.
• Még kifinomultabb belső kivitel: új szövet vagy perforált bőr üléskárpitok (változattól függően) és Liquid Palladium színű új ajtóborítások.
Teljes körű és hatékony elektromos kínálat immár 350 km hatótávolsággal
₋ A mindennapi igényekhez igazodó három vezetési üzemmód. Az új E-TRAVELLER-t egy új, hatékonyabb villanymotor hajtja, amely 100 kW (136 LE) maximális teljesítményt és 260 Nm maximális nyomatékot biztosít, és ezzel az indítástól a 130 km/h végsebességig optimális viselkedést garantál. Három vezetési mód áll rendelkezésre: a hatótávolságot szem előtt tartó Eco, a teljes terhelés mellett is maximális teljesítményt biztosító Power és a Normál.
₋ Kétféle akkumulátorkapacitás, akár 350 km hatótávolság. A különböző igények kielégítése érdekében az új E-TRAVELLER kétféle akkumulátort is kínál. A mindennapi városi és elővárosi használathoz tökéletesen megfelelő 50 kWh-os akkumulátor akár 224 km hatótávolságot is képes biztosítani (vegyes WLTP ciklus szerint mért, hitelesítésre váró adat). A lehető legsokoldalúbb használat érdekében a 75 kWh-os akkumulátor pedig mostantól akár 350 km hatótávolságot is tud nyújtani (vegyes WLTP ciklus szerint mért, hitelesítésre váró adat).
₋ Visszatápláló fékezést biztosító új fékrendszer. A minél nagyobb hatótávolság érdekében az új E-TRAVELLER egy speciális, visszatápláló fékezésre képes rendszerrel van felszerelve, mely a kormánynál elhelyezett kapcsolókkal három fokozatban aktiválható.
₋ Hatékony töltés. A 7,4 kW-os egyfázisú fedélzeti töltővel, illetve a 11 kW-os háromfázisú opciós töltővel az E-TRAVELLER akkumulátora a rendelkezésre álló infrastruktúrától függetlenül hatékonyan tölthető.
Hozzávetőleges töltési idők:
100 kW-os nyilvános töltőoszlop: 50 kWh-os akkumulátor esetén 38 perc, 75 kWh-os akkumulátor esetén 45 perc (5–80%)
11 kW-os wallbox: a 11 kW-os fedélzeti töltővel a teljes feltöltés 50 kWh-os akkumulátor esetén 4 óra 50 percet, 75 kWh-os akkumulátor esetén 7 óra 30 percet vesz igénybe
7,4 kW-os wallbox: a 7,4 kW-os fedélzeti töltővel a teljes feltöltés 50 kWh-os akkumulátor esetén 6 óra 43 percig, 75 kWh-os akkumulátor esetén 11 óra 20 percig tart
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!