felmérés

A gyerekek arra biztatják a szülőket, hogy vásároljanak e-autót

2022.11.02.

Ha a környezeti kérdésekről van szó, úgy tűnik, a következő generáció dönt. Az ABB E-Mobility töltőállomás-szolgáltató tanulmánya szerint sok szülő gyermeke nyomására vásárol elektromos autót – írja a blick.ch.

 

A gyerekek kulcsszerepet játszanak az elektromobilitásban. Az ABB E-Mobility új tanulmánya szerint szüleiket arra motiválják, hogy elektromos autóra váltsanak.

A gyerekek csaknem fele arra kéri szüleit, hogy környezetbarátabban éljenek. 80 százalékuk meg van győződve arról, hogy egy elektromos jármű javára tudja befolyásolni szülei döntését a következő családi autó vásárlásáról.

A svájci lap cikke. Képernyőfotó.

Az utód különösen sikeresnek tűnik az USA-ban. Az elektromos autót vezető amerikai szülők harmada gyermekeik nyomására váltott elektromos járműre. Amerika az ABB E-Mobility tíz legnagyobb piacának egyike. Ide tartozik még Kanada, Kína, Franciaország, Németország, Hollandia, Svédország, Svájc és Nagy-Britannia. Ebben a tíz országban a töltési megoldásokat kínáló szolgáltató 2500 szülőt és 2500 8 és 16 év közötti gyermeket kérdezett meg az elektromobilitás témakörében.

A gyerekek a szüleiket hibáztatják

A válaszadók többsége rossznak értékeli a jelenlegi globális környezeti helyzetet. Ez az arány a szülőknél 79,2 százalék, a gyerekeknél 73,6 százalék volt. A legtöbb családban élénk eszmecsere folyik a környezetvédelmi kérdésekről. A gyerekek nem riadnak vissza attól, hogy szüleiket hibáztassák környezetkárosító magatartásért. A felnőttek 58,1 százaléka még azt is nyilatkozta, hogy gyermeke tájékoztatta őket környezeti kérdésekről.

A megkérdezett fiúk ugyan még nem vezethetnek maguk, de a jövőben szívesen ülnének elektromos jármű volánja mögé. A környezetre gyakorolt ​​pozitív hatás mellett fontos szerepet játszik az is, hogy az elektromos járművek alacsonyabb karbantartási költségeket okoznak. Ez valamivel jobban befolyásolta a szülők vásárlási döntését, mint a gyerekek által kifejtett nyomás. Érdekes részlet Svájcból: a megkérdezett felnőttek 25 százaléka a céges járművel szemben támasztott követelmények miatt is elektromos autóra váltott.

A szülők 48 százaléka ugyanakkor úgy nyilatkozott, hogy munkáltatója cégpolitikája nem ösztönzi az elektromos autóra való átállást. Svájcban ez a szám valamivel alacsonyabb, 35,8 százalék volt. Az IEA nemzetközi energiaügynökség szerint a töltési lehetőségek nemcsak otthon, hanem a munkahelyen is kulcsfontosságúak az általános töltési igények kielégítése érdekében. Mert 2030-ra az elektromos autóknak a globális autóeladások 30 százalékát kellene kiadniuk.

Az ABB E-Mobility esetében egy dolog világos a tanulmányból: a következő generáció meg van győződve az elektromobilitásról. Most már csak az idősebb generáción múlik, amely végső soron a vásárlás mellett dönt, hogy felzárkózzon az e-mobilitásra való átállás további felgyorsítása érdekében – írja a svájci portál.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.20
Németországnak nem sikerült elérnie kitűzött klímaterveit, úgyhogy egészen szokatlan tervekkel....
2024.04.19
A debreceni autógyárát érintő társasági szerződést kötött a BMW Group a Lufthansa légitársasággal,....
2024.04.19
Koldus vagy királyfi, aki belépett? Örök dilemma ez ékszerüzletben, autókereskedésben,....
2024.04.19
Nagy esemény a MINI háza táján: a tisztán elektromos meghajtású MINI Aceman a 2024-es Pekingi....
2024.04.19
Ha ezt használja, megőrzi autója értékét.   ..
2024.04.19
A CX-60 után a vadonatúj Mazda CX-80 a második modell Európában, amelyet a Mazda nagy platformjára....
2024.04.19
Mostanában a szokásosnál is több szó esik a BMW legutóbbi 5-ös sorozatáról.  ..
2024.04.19
Az új BMW X3 a BMW Group dél-franciaországi, Miramasban működő tesztközpontjában a sorozatgyártás....
2024.04.19
A külső design alapján egy erőteljes és stílusos SUV rajzolódik ki, a frissítést követően a modell....
2024.04.19
Az idei első negyedévben megkötött teljes körű casco-szerződések átlagdíja 206 900 forint volt, 5,9....