Nissan

Grandiózus reformok a Nissan-nál

2015.10.02.

A Nissan bejelentette Európában indított, a vásárlói élményt tovább javító kezdeményezését, ami az iparág egyik legátfogóbb vevőszolgálati reformprogramjának ígérkezik. A Nissan Ígéret Program keretein belül Európa-szerte egységessé válik a szervizszolgáltatás, illetve 2500 márkakereskedés teljes körű átalakításon esik át. A kezdeményezés hűen tükrözi a Nissan ügyfélközpontú filozófiáját, mely különös jelentőséggel bír napjaink zűrzavaros autóiparában.

A Nissan Ígéret Program négy fő eleme a díjmentes csereautó-szolgáltatás, a dijmentes járműállapot-felmérés, a szervizszolgáltatásokra vonatkozó legjobb ár garancia, valamint az életre szóló Nissan Assistance közúti segélyszolgálat. Ez az első alkalom, hogy egy autógyártó egy egész régióra kiterjedő ügyfélígéretet tesz, jelezve a Nissan elkötelezettségét, hogy átláthatóbbá tegye az iparágat a vevőtámogatás, az árképzés, illetve a szervizszolgáltatások terén

A Nissan Ígéret Programja a következő városokban található Nissan szervízekben válik elérhetővé október 1. után: Győr, Mosonmagyaróvár, Sopron, Szombathely, Veszprém, Tatabánya, Zalaegerszeg, Baja, Kiskunhalas, Kecskemét, Szeged, Békéscsaba, Debrecen, Szolnok, Miskolc, Nyíregyháza, Szekszárd, Pécs, Székesfehérvár, Gödöllő, Budaörs és minden budapesti szervízben.

A Nissan Ígéret Programjának 2015-ös bevezetése a jelentősebb európai piacokon egybeesik a márkakereskedések vevői arculatának erőteljes átalakításával. Az átalakítási projekt oxfordi és moszkvai helyszíneken végzett próbáit követően Európa-szerte már 125 helyszínen lezajlott, 2016 márciusáig pedig további 450 márkakereskedésre terjed majd ki, hogy 2018-ra a Nissan teljes, 2 500 tagú márkakereskedés-hálózata megújuljon. Az átalakítás hatása már most is érezhető az érintett márkakereskedésekben, ahol a vásárlók közvetlenebb módon tapasztalhatják meg az innováció élményét; ez pedig a vevői elégedettség és az eladások növekedésében is mutatkozik. 

Ma egy átlagos autóvásárló a vételi döntés előtt mindössze egy alkalommal keres fel egy márkakereskedést a néhány évtizeddel ezelőtt átlagosnak számító öt látogatással szemben; így nyilvánvaló, hogy az autógyártók számára még soha nem volt ekkora jelentősége a bemutatóteremben szerzett benyomásoknak. Mindemellett az autógyártók nem hagyhatják figyelmen kívül az „e-kereskedelem" forradalmának a hagyományos értékesítési modellre gyakorolt hatását sem. Egyes piacokon emellett a Nissan olyan innovatív technológiákat is bevezetett, mint az „e-vision" videós diagnosztikai eszköz, ami a szervizszolgáltatásokban nagyobb átláthatóságot igénylő, időérzékeny vásárlókat célozza.

Guillaume Cartier, a Nissan Europe értékesítési és marketing alelnöke a következőket fűzte hozzá a hírhez: „A Nissan számára különösen izgalmas, hogy vezető szerepet tölthet be a hagyományos és internetes vásárlási élmény átformálásában, hogy továbbra is a vevő álljon minden tevékenységünk középpontjában. Az internet forradalmasította az autók kiválasztásának és megvételének módját, a piac teljes megnyitásával szorítva rá a gyártókat, hogy újraértékeljék vevőikhez fűződő viszonyukat. A Nissan vásárlói élményt érintő új kezdeményezései ismét a formatervet, az interaktivitást, a bizalmi kapcsolatot és a technológiát állítják a középpontba, hogy a valós és a virtuális térben is átformálják a vásárlás élményét."  

Cartier hozzátette: „A minőség és a bizalom meghatározó érték a Nissan mint márka számára, és hiszünk abban, hogy a minőségi követelmények függetlenek attól, hol vagyunk éppen. Kezdeményezéseink korai üzleti eredményei biztatóak, és továbbra is teljes mértékben elkötelezettek vagyunk aziránt, hogy vásárlóink a legnagyobb mértékű nyitottságot és megbízhatóságot tapasztalják, ha a Nissant választják." 

A Nissan új kereskedői arculata a vásárlói élmény egy új szintjét nyújtja a bemutatótermekben, melyet a folyamatban lévő digitális alapú kereskedelmi rendszer mélyreható forradalmi átalakulása kísér, ami egyben az autóipar történetének egyik legnagyobb projektje.

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.01.28
Komoly bírságra számíthat, aki elfeledkezik arról, hogy február 1-től kizárólag a 2025-re érvényes....
2025.01.27
Két újabb könyv jelent meg Horváth Edéről, a Rába Vagon és Gépgyár (MVG) hajdanvolt vezetőjéről,....
2025.01.27
A Toyota úttörő modellje, az 1997 óta világszerte 5 modellgeneráción át több mint 5,3 millió....
2025.01.27
Túlfutott a tilos jelzésen egy vonat hétfőn Fótnál, a vizsgálat ideje alatt egy szakaszon szünetel....
2025.01.27
Kétféle csoport alakult a CO2 kvóta vásárlás köré: az egyiket a Tesla, a másikat a Mercedes....
2025.01.27
Veszélyes vagy káros lehet ezeket a dolgokat a hidegben a kocsiban hagyni, Tóbiás és Balambér....
2025.01.27
Fény és árnyék: az ausztriai fuvarozó és szállítmányozó cégek teljesítményét nem lehet egyértelműen....
2025.01.27
Ünnepélyes keretek között aláírt együttműködési megállapodással indult hivatalosan útjára a Magyar....
2025.01.27
Története során először került fel a győri Széchenyi István Egyetem a Times Higher Education....
2025.01.27
Sébastien Ogier a saját rekordját döntötte meg azzal, hogy tizedszerre aratott győzelmet Monte-....