General Motors
Fotó: GM
A General Motors kínai eladásai több mint harmadával estek vissza a második negyedévben.
A legnagyobb amerikai autógyártónak, a General Motorsnak (GM) a második negyedévben súlyos értékesítési visszaszorítással kellett megbirkóznia Kínában az új Covid-zárlatok miatt. A cégcsoport szerdán bejelentette, hogy a június végéig tartó három hónapban a GM mindössze 484 200 járművet adott el legfontosabb nemzetközi piacán. Éves összevetésben ez 35,5 százalékos visszaesésnek felel meg.
Ez a GM legrosszabb eredménye Kínában 2020 eleje óta, amikor a járvány kezdetén az autóeladások zuhantak. A legutóbbi negyedévben új koronahullám lassította a piacot. De az USA-ban sem mentek jól a dolgok. Az ellátási lánc problémái és a számítógépes chipek hiánya 15 százalékkal 582 401 autóra csökkentette az eladásokat. A GM ezt pénteken jelentette be.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!