Ford
Negyed százada, 1990-ben még csupán 1387 új Ford talált gazdára Magyarországon, és bár korábban többször is megközelítette, a márkának 12 évébe telt, hogy 2002-ben hazánkban először átlépje a bűvös 10 ezres darabszámot. Ettől kezdve a márka magyarországi értékesítései látványos növekedésnek indultak, a csúcsot darabszám tekintetében 2006 jelentette, 23507 darab új autó értékesítésével. A Ford hazai története során ekkor szerezte meg először a második helyet a magyarországi személyautó- és haszongépjármű piacon. Ezt követően, piaci részesedését évről évre növelve 2007-ben és 2008-ban, a válság előestéjén is sikerült megtartani második helyét.
A piacvezető pozíciót épp a válság kellős közepén, 2009-ben szerezte meg a márka, amit sikerült megőriznie 2010-ben és 2011-ben is, a piac mélyzuhanása ellenére. 2012-ben minimális hátránnyal ugyan a második helyre szorult, ám 2013-ban már újra képzeletbeli dobogó legfelső fokán láthattuk, és nem volt ez másként 2014-ben sem, amikor a válság óta először haladták meg újra a Ford hazai értékesítései a 10 ezer darabot.
Ennek köszönhetően idén, várhatóan az első félévben veszi át majd új autóját a 250 ezredik Magyarországon új Fordot vásárló ügyfél, amely alkalmomból a Ford meglepetéssel is készül majd jubileumi vásárlója számára.
Természetesen az évtizedekkel eladott autókból vélhetően már kevés van használatban, ennek ellenére a hazai utakon jelenleg közel 280 ezer Ford fut.