Mercedes E-osztály
A Mercedes E-osztály frissített szedán és kombi kivitele a nyáron érkezik meg a piacra. Az új dizájn mellett átdolgozták a vezetéstámogató rendszereket, illetve számos hibrid hajtáslánc lesz elérhető. A külső új vonásai közé tartoznak az új lámpatestek, amelyek elöl immáron alapból LED-esek.
A benzinmotor-paletta 156-367 lóerő között kínál variánsokat, a dízel fronton 160-330 lóerő a lefedett tartomány. Az M254 kódjelű benzinmotor 272+21 lóerős teljesítményt mutat fel a második generációs indítógenerátor rásegítésével, amely 180 Nm-es extrát ad a hajtónyomatékba. A 48 voltos lágy-hibrid megoldás az M256 kódjelű, soros hathengeres motornál is használatos.
Összesen 7 plug-in hibrid varáns érhető majd el a frissített E-osztályból. A hajtóerőt minden esetben a 9 fokozatú automata váltó továbbítja vagy a hátsó, vagy az összes kerékhez.
A beltérben alapáras a kettő 10,25 colos kijelző, opciósan ez egyenként 12,3-re növelhető. Az MBUX multimédia rendszer hangvezérléssel sztenderd, az érintőkijelző pedig gesztusvezérelt is egyben.
A vezetéstámogató rendszerek finomhangoláson estek át. Nevezetesen, a fékasszisztens már kanyarodás közben is képes reagálni a forgalomra. Dugóban 60 km/órás tempóig részben magától vezet a frissített E-osztály. További újítás, hogy a kormány érzékeli, hogy fogja-e a vezető. A távolságtartós tempomat és az útvonal alapú sebességválasztás használatának kombinálása esetén pedig valós idejű dugóelőrejelzésre képes a modell. A pont az i-n, hogy kiszállásnál a holttérfigyelő rendszer továbbra is aktív, így parkolás után például a biciklisekre jobban tudunk figyelni.
A szedán és kombi modellek a nyáron érkeznek, a kupé és kabrió kivitelek nem sokkal ezt követően.