Jaguar
A Jaguar zászlóshajójának új változatát kívülről az új, LED technikájú fényszórókról, a nagyobb és meredekebb szögben álló hűtőmaszkról és az új rajzolatú hátsó lámpákról lehet felismerni. Belül lecserélték a koros infotainment rendszert az XE-ben bemutatott új, Incontrol Touch Pro elnevezésű rendszerre, amely a négymagos processzor révén gyorsabb 60 GB-os merevlemezzel is rendelkezik.
Újdonság az R-Sport és az kizárólag nyújtott tengelytávval rendelhető Autobiograpy változatok megjelenése. Előbbi a dinamikus vonalat képviseli a sportos karosszéria kiegészítőivel (szpojler, szélesebb küszöb, módosított lökhárítók), utóbbi viszont a legnagyobb luxust nyújtja a kínálatban a különálló, masszírozós, hűthető-fűthető hátsó üléseivel és a hátsó szórakoztató rendszerrel.
A kétturbós háromliteres V6-os dízel teljesítményét 275-ről 300 lóerőre, nyomatékát 600-ról 700 Nm-re növelték, miközben az átlagfogyasztása 6,1-ről 5,6 literre csökkent, és már teljesíti az Euro 6-os előírásokat is. A pozitív változásokat új, kisebb tehetetlenségű turbófeltöltőkkel, nyolclyukú piezo befecskendezőkkel, megemelt befecskendezési nyomással, javított hőmenedzsmenttel és SCR katalizátorral érték el.
A 340 lóerős V6-os és az 510 lóerős V8-as, kompresszoros benzinmotorok változatlanul folytatják pályafutásukat. Fontos változás, hogy a hidraulikus szervokormányt elektromosra cserélték, de ez a gyár szerint nem csökkenti a vezetési élményt.