Ferrari
Már megszokhattuk, hogy a luxusautó gyárak képesek felkavarni az állóvizet, és ez alól most a Ferrari sem kivétel. Az olasz autógyár piaci értéke ugyanis elérte a 30 milliárd dollárt. Csak hétfőn 7%-kal drágultak a Ferrari részvényei. Annyira stabilak tudtak maradni a koronavírus okozta rendkívüli helyzetben is, hogy a korábbi várakozásokat is felülmúlták a bevételi számaik. Amíg az elemzők kb. 852 millárd dolláros bevétellel számoltak, a valóságban 1,02 milliárdot teljesítettek Maranelloban.
Ezzel az a kurta helyzet állt elő, hogy a Ferrari jelenleg komolyabb piaci értéket képvisel, mint a General Motors vagy éppen a Ford. Az olaszok 29,8 milliárd dollárt jelentenek, míg a GM 29,3 milliárdot. A Ford vagy éppen az FCA jóval lemaradva, 19,2 milliárddal, és 13 milliárddal következnek. Mindezt ráadásul évi 10 000 legyártott modellel produkálja a Ferrari, szemben a GM 7,7 millió autójával. Mindez többek között a Ferrari 24%-os haszonkulcsának is köszönhető (szemben az átlagos 5%-kal), illetve annak is, hogy 2020 első felében 5%-kal több autót adtak át, annak ellenére, hogy máriusban bezártak a gyártósoraik.