Hirdetés

Ennyit költenek autók reklámozására a cégek Németországban

2017.10.30.

Toronymagasan a Volkswagen költi el a legtöbb pénzt autóinak reklámozására Németországban, ha azonban egy jármű értékesítésére vetítik ki a számokat, a Suzuki a csúcstartó - írja az automobilwoche.de

Minden egyes értékesített autóra 1200 eurónyi elköltött reklámpénz jut Németországban a Suzuki esetében - derül ki a most közzétett, kilenc havi adatokból. Január és szeptember vége között a Suzuki 36 millió euróért hírdette autóit a tévében, a rádióban és az újságokban. Ez 72 százalékkal több, mint az elmúlt év azonos időszakában. Nem csak többet költött a Suzuki, több autót is eladott, a növekedés 22 százalékos.

A Renault esetében ez a mutató 830 euró, míg a Peugeotnál 758 eurónyi reklámot tett bele autóként. A Seat esetében ez a mutató 620 euró.

A Volkswagennél mindössze 215 eurónyi költés jut minden eladott autóra. 103, 2 millió euróval azonban toronymagasan a Volkswagen konszern híredetett  a legtöbbet Németországban az év első kilenc hónapjában.

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.12.26
Tizenegy gépkocsi ütközött pénteken Romániában, a Craiova és Pitesti közötti gyorsforgalmi úton. A....
2025.12.26
Szépségkirálynő és sztárfocista reklámozta, de hiába. ..
2025.12.26
Akadálymentes peron épül a budapesti Keleti pályaudvaron - közölte Hegyi Zsolt, a MÁV-csoport....
2025.12.26
Egy tanulmány szerint a szülők 73%-a menetiránynak megfelelően fordítja gyermeke autósülését,....
2025.12.26
A rangos AUTOBEST az autóipar legfontosabb idei innovációit, kimagasló teljesítményeit és....
2025.12.26
Bár egy versenyt ki kellett hagynia, mégis sikerült megismételnie a bravúrt: Gilyén Krisztián  (....
2025.12.26
Baleset történt a 7-es főúton, árokba hajtott egy autó – jelentette az Országos Katasztrófavédelmi....
2025.12.26
A Leapmotor a 2026-os Brüsszeli Autószalonra időzíti a B03X európai premierjét, a B05 modell belső....
2025.12.26
Egyesek számára a tél a meghittséget és a kalandokat jelenti: sítúrákat, téli tájakat és kandalló....
2025.12.26
A BMW Group utazáselemzéssel, gamifikációval és CO2-tudatos járműtöltéssel látványosan hatékonyabb....