A PSA-csoport bemutatta új tervét, amelyet Push to Pass névre keresztelt el. E szerint a Peugeot, a Citroën és a DS is egy-egy új autót mutat majd be minden régióban, és minden évben. Ez 26 új személyautót, 8 kishaszonjárművet jelent, utóbbiak között lesz az egy tonnás pickup, amit múlt héten mutattak be.
Jelentősen bővítik az alternatív hajtású járművek számát, hét új konnektoros hibridet és négy elektromos autót mutatnak be a következő öt évben. A PSA csoport célja, hogy kielégítse az ügyfelek mobilitási igényeit, amik jelentősen megváltoznak az autóhasználati szokásaik szempontjából.
Carlos Tavares-nek, a PSA első emberének célja, hogy 2018-ra a bevételek 10 százalékkal emelkedjenek a 2015-ös szinthez képest, és további 15 százalékkal 2021-ig. Hogy elérje ezt a célt, a PSA optimalizálja a vásárló bázisát, és ki is bővíti a digitalizáció, valamint a többmárkás kínálat aftersales, lízing, használtautós és a flotta menedzsment ajánlataival. A PSA célja, hogy egy nagy volumenű globális gyártóvá váljon, amely rendkívül hatékonyan működik.
„A pénzügyi helyreállításra építve egy új globális termék- és technológiai offenzívát indítunk. A digitális átváltozásunk révén a PSA csoport össze lesz kapcsolva az ügyfeleivel. A Push to Pass-szal biztosítjuk a PSA csoport nyereségességét, organikus növekedését” – mondta Carlos Tavares a stratégia bejelentésekor.
A Push to Pass bemutatásával egy időben azt is elárulták, hogy a PSA Peugeot Citroën új neve PSA-csoport. Ezzel azt szeretnék jelezni, hogy a DS érkezésével már több márkájuk van, mint kettő.