Genfi Autószalon
A Kia a Genfi Autószalonon mutatja be a Cee’d GT Line sorozatot, amely a normál modellek és a 204 lóerős GT sportváltozat közötti rést hivatott betölteni. Kívülről szinte lehetetlen megkülönböztetni a GL Line autókat a GT-től, de a motorháztető alatt valamivel gyengébb motorokat találunk. Ahogy a normál Cee’d modellek, a GL Line kivitelek is háromféle karosszériával, ötajtós ferdehátúként, háromajtós kupéként, és kombiként lesznek elérhetőek.
A legfontosabb újdonság az egyliteres, 120 lóerős háromhengeres turbómotor bevezetése, ami később a többi Kia modellben is megjelenik majd, mint az 1,6 literes szívó benzinmotor takarékosabb és nyomatékosabb alternatívája. A kis motor a legmodernebb technikával rendelkezik, ugyanis közvetlen befecskendezésű, változó szelepvezérlésű, a kipufogó leömlőjét egybeépítették a hengerfejjel, ami segíti a bemelegedést. A T-GDi motor legnagyobb teljesítménye 120 lóerő, legnagyobb nyomatéka pedig 172 Nm. Kizárólag hatfokozatú kézi váltóval lehet párosítani az erőforrást, amihez szériában jár az ISG start-stop rendszer is.
A GL Line kivitel másik választható motorja az 1,6 literes, négyhengeres turbódízel, aminek a teljesítményét 128-ról 133 lóerőre, a nyomatékát pedig 265-ről 285 Nm-re növelték meg. Ezt a motort a hatfokozatú kézi váltó mellett már a házon belül fejlesztett, új, hétfokozatú, dupla kuplungos automatával is meg lehet rendelni, amely 300 Nm-es nyomaték elviselésére képes.
A sportos Kia Cee’d modellek 2015 utolsó negyedévében érkeznek meg a kereskedésekbe.