Cupra
A Párizsban a Porte de Versailles-nál lévő Kiállítások Palotájának teteje volt a helyszíne a francia fővárosban megrendezett „háztetős” autózásnak. A magasban kialakított rövid pályáról az Eiffel-toronyra is panoráma nyílt. A kétnapos rendezvényen a márka öt modellje és prototípusa volt jelen: a Leon CUPRA, a CUPRA Ateca, a CUPRA e-Racer, valamint a CUPRA Formentor és a CUPRA Tavascan tanulmány autó. Ezúttal a márka új nagykövete, Mattias Ekström sem akart lemaradni a sebesség ünnepéről, és a párizsi fellegekben szelídítette meg a CUPRA Ateca-t, amely akár 247 km/h sebességre is képes.
Alig másfél év alatt a CUPRA az egyik leggyorsabban növekvő autómárkává vált Európában, és 2019 első nyolc hónapjában 17.100 autót értékesített, ami 70 százalékos növekedést jelent a megelőző év azonos időszakával összevetve. A CUPRA vezérigazgatója, Wayne Griffiths a sikerhez vezető útról azt mondta: „Az első CUPRA modell, a CUPRA Ateca piaci megjelenése óta közel 7.500 autóval növeltük a márka értékesítését. Európai offenzívánk sikeresnek bizonyul, és Franciaország kiváló példa erre, mert ott eladásaink 2019-ben a megelőző évhez képest megkétszereződtek.”
A márka európai jelenlétének erősítésén túl a CUPRA egyik célja 2019-ben az volt, hogy kifejlessze a márka specifikus értékesítési pontok széles körű hálózatát, az úgynevezett CUPRA sarkok hálózatát. Ma az új márkának már 235 ilyen bemutatóterme van a világ minden táján, köztük 18 Franciaországban.