Volkswagen
A Volkswagen dupla ammónia-adagolást alkalmaz a dupla SCR-es kipufogógáz utánkezelési rendszerében. Az első SCR katalizátor közel helyezkedik el a belsőégésű motorhoz, a turbófeltöltő, a Diesel-oxidációs katalizátor és a rugalmas tompítócső között. Ezen a szakaszon a gáz szükséges hőmérséklete viszonylag hamar a 220 és 350 Celsius-fokos tartományba kerül a hidegindítást követően.
A második SCR katalizátor szerepe akkor jelentős, amikor a jármű motorja teljes terhelés mellett üzemel, ilyenkor nagyjából 500 fokos gázhőmérsékletről beszélünk a leömlőknél. De az egység távolabb helyezkedik el a blokktól, így mire ideér a gáz, már csak 100 fok körüli a hőmérséklete. Ezt figyelembe véve adott a teljes rendszer számára a hatékony konverzió és a nitrogén-oxid kibocsátás jelentős, 80%-os csökkentése.
Az új Volkswagen Passat 150 lóerős, 2.0 TDI Evo-ja után az új Golfnál is találkozhatunk a megoldással.