Kia Stinger
Amerika megkapja, amiről titkon mindenki fantáziált, amikor bemutatták a Kia Stingert, a koreai gyár első GT-jét. Reagálva a piaci igényekre, bemutatták a GTS változatot, egy úgynevezett D-AWD összkerékhajtással, aminek első betűje értelemszerűen a driftre hivatott utalni, hiszen gombnyomásra képes a 365 lóerő 100%-át a hátsó tengelyre ereszteni, amit ráadásul sperr szorít. Borzasztó menő, hogy meglépték, még akkor is, ha csak 800 darab készül belőle, és Európában továbbra is meg kell elégednünk a sima összkerékhajtással a csúcsmodell esetében. Amerikában egyébként létezik szimpla hátsókerékhajtással is – szerencsések.
Úgy látszik, az aszfaltszürke időszaknak vége, most a narancs az autóipar új kedvence. A legtöbb limitált vagy presztízsépítő modell most hasonló árnyalatban érkezik, és nincs ez másképp a Stinger GTS esetében sem. Odabent egy lapított aljú, alcantara borítású kormány jelenti a legnagyobb újítást, és tulajdonképpen nem is lenne szükség más változásra, hogy élmény legyen a vezetés. Szériaként kapja majd az elektromos napfénytetőt, a vezeték nélkül okostelefon töltőt, és a 720-wattos Harman/Kardon audio rendszert is. A legfájóbb mégis az árcédulája, ami mindössze 13,5 millióig rúg az összkerekes változat esetében. Fájóan kevés egy ilyen játékszerért.