JLR
A Jaguar Land Rover csoport júliusban különösen jól teljesített Kínában és Észak-Amerikában: előbbi piacon 64, utóbbin 51 százalékkal erősödtek a kiskereskedelmi eladások az előző évhez képest. Éves viszonylatban minden térségben emelkedtek a kiskereskedelmi értékesítések: Nagy-Britanniában 38 százalékkal, Európában 24 százalékkal, egyéb külpiacokon 2 százalékkal erősödött a csoport.
„Újabb rekord hónapot tudhat maga mögött a Jaguar Land Rover, mindkét márka lenyűgözően teljesített.” - mondta Andy Goss, a Jaguar Land Rover csoport értékesítési igazgatója. „A Discovery Sport és a Jaguar XE rekord magas eladásokat értek júliusban, a F-PACE változatlanul népszerű az ügyfelek körében, kiemelve minden idők legerősebb JLR modellkínálatának globális jelentőségét."
A Land Rover megerősítette pozícióját, mint a terepképes szabadidőjárművek világelső gyártója; a márka júliusban a tavalyinál 19 százalékkal több, 31 288 darab gépkocsit adott el. A hónap slágermodellje a Discovery Sport volt elismerésre méltó 8392 darab gépkocsival; szorosan a nyomában teljesített az Evoque, 8208 eladott gépkocsival. A naptári évben a tavalyi év azonos időszakához képest 15 százalékkal emelkedtek az eladások, és elérték a 261 194 darabot.
A Jaguar fennállásának legjobb júliusát tudhatja maga mögött; a 13 198 darab eladott autó 91 százalékkal több, mint egy évvel korábban - a siker az F-PACE remek fogadtatásának, valamint a változatlanul igen keresett XE modellnek köszönhető. A Jaguar ebben a hónapban minden térségben erőteljesen teljesített, különös tekintettel Észak-Amerikára, ahol a márka kibővített modellkínálatának köszönhetően éves viszonylatban több mint megkétszereződtek az eladások. Kínában pedig több mint háromszor annyi Jaguar fogyott, mint 2015 júliusában. A Jaguar az idei évben eddig 74 858 darab autót adott el, 69 százalékkal többet, mint egy évvel ezelőtt.