Suzuki Swift
Az új fejlesztésű, Dualjetnek hívott Swift-motorban egy helyett két befecskendező van hengerenként, amelyek közelebb helyezkednek el a szívószelepekhez, így hatékonyabbá válik a benzin-levegő keverék égése, és csökken a fogyasztás. Nem ez az egyetlen újdonság a jelenlegi 1,2-eshez képest, ugyanis áttervezték a szívócsöveket, az égéstereket, a dugattyúkat és a dugattyúk kenését is, új a kipufogógáz visszavezetési rendszer, felemelték a kompresszió arányt 11.0:1-ről 12.0:1-re, és bevezették a start-stop rendszert. Módosítottak a váltóáttételeken is, hogy dinamikusabb legyen a Swift gyorsulása.
A Dualjet benzinmotort 2015-től vezetik be az esztergomi gyártású Suzuki Swiftben. Míg a régi 1,2-es átlagfogyasztása kereken 5 liter volt, az új motor már 4,3 literrel is megelégszik, ami azt jelenti, hogy a szén-dioxid kibocsátása is lement 100 g/km alá. Kis árnak tűnik, hogy cserébe 94-ről 90 lóerőre csökkent az erőforrás csúcsteljesítménye. Igaz, a mindennapi vezethetőséget jobban befolyásoló nyomaték viszont megnőtt, 118-ról 120 Nm-re.