Opel
Rövid, finom és érzelmes történetekben mutatja be a bájos Claudia Schiffer a „Made in Germany“ Opelt. A tévéreklám témája az Opelek német mérnöki művészeten alapuló egyedülállósága, például a Meriva ügyes ajtómegoldása, vagy a Mokka csiszolt összkerékhajtása. Minden egyes szpot végén elhangzanak Claudia Schiffer igéző szavai: „It’s a German.“
Az Opel marketing-igazgatója, Tina Müller, csupa lelkesedés: „A kampány a modern német értékeket mutatja fel, amelyeket nemzetközileg is elismernek. Az Opel ma tökéletes mérnöki munkát, érzelmes designt és verhetetlen ár-érték arányt jelent. Claudia Schiffer személyében egy német világsztárt nyertünk meg, aki teljes mértékben azonosul márkánkkal.“
Claudia Schiffer is áradozik első munkanapjairól az Opel márkaköveteként: „Az első szpotot december közepén, Barcelonában forgattuk. Az Opelek valóban precíz mérnöki munka eredményei, innovatívak és praktikusak. A Meriva ellenirányban nyíló ajtói különlegesek és egyedüliek az Opelnél, és tökéletes családoknak, mint amilyen az enyém is.“