Fenntartható fejlődés
Az új tervezésű palackok bevezetése része a Castrol PATH360 fenntarthatósági stratégiája** megvalósításának, amely a hulladék megtakarítását, a szén-dioxid-kibocsátás csökkentését és az életminőség javítását tűzte ki célul. A vállalat új ötliteres palackja Európában 20%-kal kevesebb műanyagot használ a korábbi ötliteres palackhoz* képest, amely a Castrol termékcsalád egyik legkelendőbb terméke***.
2019 óta az új palackokat a Castrol több nemzetközi piacán, többek között Kínában és Indiában is bevezették, így a vállalat 4000 tonnával kevesebb műanyagot használhatott fel a korábbi kis palackos kiszereléshez képest****. Európában az új palackok várhatóan évente mintegy 1000 tonna műanyagot takarítanak meg a korábbi kisméretű palackokhoz képest, és a teljes palackválasztékra vetítve****.
Az ötliteres palackok éles sarkaiból okos bordákat alakítottunk ki, amelyek extra szilárdságot és rugalmasságot biztosítanak, és a palackok általános formáját is optimalizáltuk, hogy több palack férjen el a raklapokon és a polcokon. A hely optimalizálására való összpontosítás – beleértve a fogantyú sarokba történő áthelyezését – azt jelenti, hogy 28%-kal több négyliteres palackot tartalmazó kartondoboz fér el egyetlen raklapon. Hasonlóképpen, az ötliteres palackokat tartalmazó 36 kartondoboz is elfér egyetlen raklapon, szemben a korábbi 28 kartondobozzal.
A termékek sértetlenségének védelme és a vásárlók számára további biztosítékot nyújtva arra, hogy a palackok valódi Castrol kenőanyagokat és folyadékokat tartalmaznak, egy sor olyan funkcióval egészítették ki, mint a dombornyomott Castrol logóval ellátott, hamisíthatóságot igazoló kupak és a hőpecsét.
Shailendra Gupte, Marketing Director EMEA, a Castroltól elmondta: „Ahogy a mobilitási ágazat és a szélesebb értelemben vett iparág a fenntarthatóbb jövő felé halad, az ügyfelek nagyobb választékot és egyre fenntarthatóbb megoldásokat szeretnének. Az új csomagolás kéz a kézben jár ezzel és az új márkaarculatunkkal. Ezek együttesen jelzik a Castrol elkötelezettségét a jövőbe való befektetés, valamint a növekedés és siker új lehetőségeinek megteremtése iránt, miközben megfelelnek ügyfeleink változó igényeinek.”