reklám
A franciák előszeretettel vásárolnak francia autókat. A Renault 30 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik hazai pályán, a Peugeot pedig 26 százalékot mondhat magáénak. Ezzel szemben a Ford piaci részesedése Franciaországban mindössze 4,3 százalék.
Az eladások növelése érdekében egy prominens hölgyet nyert meg az autógyártó, nyilván nem kis pénzért, hogy a Ford reklámjaiban feltűnjön.
Carla Bruni, aki korábban modellként, majd zenészként, Nicolas Sarkozy elnöksége idején pedig First Ladyként szerzett magának nem kis ismertséget.
Ezt használja ki a Ford legújabb reklámfilmjében, amelyben Carla Bruni hasonmás szerepet játszik. Egy futballcsapatnak próbálja átadni a benne rejlő szenvedélyt. Ám amikor kiderül, hogy a hasonmás nem tud zenélni, a szurkolók csalódnak. A focistákat azonban olyan szenvedéllyel edzi, hogy győzelemre vezeti őket.
Az előzetesek hírek alapján a reklámfilmben nem lesz autó, a spot az az üzenetet kívánja majd hordozni, ne féljünk az új dolgok kipróbálásától, a régit pedig merjük magunk mögött hagyni.
A reklámfilmet a tervek szerint a Ford valamennyi új modelljének bevezetéséhez felhasználják.