baleset-megelőzés
Maga az elképzelés már 2005 óta kering a világ körül, ám úgy tűnik beletelt pár évbe, míg nyélbe tudták ütni és eljutottak az előállításig. Ám a köztes időszakban sem tétlenkedtek és számtalan újítást végeztek rajta, sőt tesztelték is a világ legfontosabb motoros-nagyhatalom országaiban: Ausztráliában, az USA-ban, Japánban és Kínában. A leginnovatívabb újítása ennek a sisaknak, az a fejre való ráhelyezése, hiszen középen kettéválik, úgy működik, mint egy kagyló, amely miután szétnyílik a megfelelő méretűre, könnyedén belecsusszan a fej.
Ezután pedig már csak egy minimális nyomást kell gyakorolni a szélekre, hogy biztonságosan összekapcsolódjon a két kagylóhéj. Akár még kesztyűben vagy szemüvegben is könnyedén elvégezhető a művelet, amint a két rész csatlakozott egymáshoz, az illeszkedés tökéletes és biztonságos.
Amellett, hogy jól néz ki, persze számos egyéb előnye is van, szorosabb illeszkedést biztosít, sokkal hatékonyabban van védve az állrész, így kevesebb levegő megy a sisak alá, nagy sebességnél sem hajlik hátra a motoros feje, jobb hang és hőszigetelő.
Biztonság szempontjából is kevesebb hibaponttal rendelkezik a Vozz, mint egy hagyományos bukósisak, hisz egy esetleges balesetnél a szíj például itt nem okozhat sérülést. Ugyanakkor van benne egy biztonsági kioldó rendszer, s az ellátó személyzetnek is könnyebb dolga van, hisz nem kell nyomást gyakorolni a sérült motoros fejére.