Jeep
A Jeep tavaly még csak tanulmányként mutatta be a Wrangler Rubicon 392-est, egy évvel később viszont már a szériaváltozata is megérkezett minden idők legerősebb Wranglerének, ráadásul a megvásárolható autó 20 lóerővel erősebb is, mint a 450 lóerős koncepció. A névben a 392 a lökettérfogatot jelenti, köbhüvelykben, ez literben 6,4 liternek felel meg. Ekkora ugyanis a Dodge Challengerből, Chargerből, Durangóból, illetve a Jeep Grand Cherokee SRT-ből is ismert, meseszép hangú V8-as Hemi szívómotor hengerűrtartalma.
A Wranglerek királyát kizárólag hosszú, négyajtós változatban lehet megvenni, de ennek is meg kellett erősíteni az alvázát és a futóművét, hogy alkalmas legyen a 637 Nm nyomatékű erőgép fogadására. Széria a nyolcfokozatú automata váltó, amelyhez állandó összkerékhajtás és felező is tartozik. A Wrangler Rubicon 392 mindössze 4,5 másodperc alatt gyorsul fel 0-97 km/h-ra, a negyed mérföldet 13 másodperc alatt teszi meg álló helyzetből indulva.
Kívülről a matricák, a négycsöves kipufogórendszer, illetve az 5 centis emelés különbözteti meg a V8-ast a gyengébb Wranglerektől, utóbbinak köszönhetően a gázlómélység már eléri a 82,5 centimétert. A 17 colos felnikre 33 col átmérőjű BF Goodrich K02 félterep-gumik kerülnek, a hajtáslánc elektromosan zárható differenciálzárakkal rendelkezik.
További autós tartalmakért kövessen minket Facebookon is!