ds3
2010-es megjelenése óta a párizsi stílust és eleganciát megtestesítő DS 3 több mint 390 000 ügyfelet vett le a lábáról. Párizstól Tokióig, Londontól Buenos Airesig a DS 3 a világon mindenütt igazi divatikonná nőtte ki magát karakteres stílusának, valamint az általa kínált vezetési élménynek és modern felszereléseknek köszönhetően. Mind a kabrió-, mind pedig a berline változata a lehető legoptimálisabb módon ötvözi a kényelmet a dinamizmussal. Az új DS 3 és DS 3 Cabrio, amelyek a mai napon mutatkoznak be a párizsi Louvre üvegpiramisa alatt, még vonzóbbá váltak új dizájnelemeikkel (új orr-rész, új testreszabási lehetőségek) és folyamatosan bővülő funkcióikkal (internetalapú és vezetést segítő szolgáltatások).
„Divatikon”, „erős egyéniség” - ilyen kifejezésekkel illetik autójukat a DS 3-tulajdonosok. Büszkék és boldogok, hogy egy olyan autót találtak maguknak, amely egyedi, mégis az ő egyéniségüket tükrözi, amely vágyakat ébreszt és elvarázsolja a hétköznapokat. Ugyanezt érzik a DS alkotói is. Egy ilyen autó megújításán dolgozni legalább akkora örömöt jelentett számukra, mint amekkora feladatot. Receptjük ez volt: induljunk ki abból, aminek a DS 3 a sikerét köszönheti (testreszabási lehetőségek, stílus, dinamizmus), adjuk hozzá a mai idők technológiai újdonságait és tartozékait (nagy teljesítményű motorok, internetkapcsolattal rendelkező érintőképernyő stb.). És persze ne feledkezzünk meg egy jókora adag szenvedélyről és igényességről sem, amely alapvető részét képezi a DS-stylistok, -tervezők, mérnökök stb. mindennapjainak.
„Az új DS 3 és új DS 3 Cabrio modellek, amelyek tovább írják a DS 3 sikertörténetét, mostantól még határozottabban kifejezik a márkához tartozásukat. Megjelenésükkel végre tökéletesen kiegészül a DS modellcsalád. A párizsi divatot megtestesítő kifinomult ízléssel, korszerű műszaki tartalommal rendelkező, meggyőző teljesítményű új modellek olyan ügyfelek érdeklődésére számíthatnak, akik egy határozott karakterű, intenzív vezetési élményt nyújtó, testre szabható autót keresnek. A DS 3 a nagyvárosi és a városon kívüli élmények stílusos „szállítója”. - mondta Yves Bonnefont, a DS márka vezérigazgatója