dél-budai villamoshálózat
Az új megállóhelyi peronok igazodnak a CAF Urbos járművek padlómagasságához és hosszúságához, így egységesen 26 centiméter magasak és legalább 36 méter hosszúak. Ezért a jövőben kerekesszékkel és babakocsival is akadálytalanul be lehet jutni a villamosokba. A gyalogos átkelőhelyeknél rámpák segítik a feljutást, a látásukban korlátozottak közlekedését pedig vakvezető sáv segíti. Ott, ahol az akadálymentes megközelítés jelenleg nem megoldott – például a Déli pályaudvarnál –, új gyalogátkelőhely létesült.
A megállók átépítésével egy időben praktikusan egyéb kapcsolódó, kiegészítő munkákat is elvégeztek: Egyes peronok környezetében megnövelték a zöldfelületet, új peronberendezést – esőbeállót, padokat, szemetest stb. – helyeztek el, valamint mindegyik térkő borítást kapott. Ennek köszönhetően, a megállóhelyek arculata egységessé vált. Az érintett villamosvonal-szakaszok egy részén – összehangolva a peronépítéssel – elvégezték a szükséges vágány- valamint felsővezeték-karbantartási, illetve a villamosok üzembiztonságát fokozó földkábel-építési munkákat is.
A villamosmegállók kényelmesebb megközelítése érdekében több helyszínen kijelölt gyalogos-átkelőhelyek átépültek. Valamennyi peronba védőcsöveket építettek, amelyek a jegy- és bérletkiadó automaták, valamint egyéb berendezések elektromos ellátását biztosítják. A projekt részeként 5 helyszínre új FUTÁR kijelző került.
A peronkorszerűsítési munkák és a felsorolt, kapcsolódó fejlesztések a 99,44 százalékos uniós támogatás felhasználásával valósultak meg, mintegy 2,165 milliárd forintos értékben.