autógyártás
A Jaguar XK kupé és kabrió változataiból 2006 óta összesen 54 ezer példány talált gazdára, de amióta az F-Type is megjelent a kínálatban, a nagy kupé iránt nagyon megcsappant az érdeklődés. Utolsó teljes évében már csak négyezer talált gazdára belőle, az utolsó hónapokban pedig csak pár darab.
Egyértelműen a kisebb F-Type végezte ki a nagyobb testvérét, pedig elvileg sem a méretük, sem az áruk, sem a célcsoportjuk nem egyezik meg. Az XK gyártása nyáron fejeződik be, ami jó lehetőséget ad a brit gyártónak, hogy az erőforrásait a 2015-ben megjelentő, 3-as BMW méretű XE sportszedánra, és az egy évvel később érkező C-X17 szabadidő-autóra összpontosítsa. A jövőben minden új Jaguar az XE-vel bevezetésre kerülő moduláris alumínium struktúrára épül majd, amely nem egyezik az XK, egyébként szintén könnyűfémből készített vázával.
A Jaguar januárban jelentette be, hogy a megmaradt XK-készleteket jelentős, 10 ezer fontos kedvezménnyel értékesíti Nagy-Britanniában.