tuning
A visszafogott külsejű Skoda Yetiről általában a sportosság az utolsó szó, ami az ember eszébe jut, pedig a kompakt szabadidő-autót akár 1,8 literes, 180 lóerős TSI turbómotorral vagy 170 lóerős TDI-vel is meg lehet vásárolni. A TTS Roadsportnál azonban nem elégedtek meg ekkora teljesítménnyel, és egy másik tuningcéggel, a John Danby Racinggel együtt teljesen átépítették az autót, amelyből végül egy báránybőrbe bújtatott farkast kreáltak.
Mivel a Yeti is az előző Golf és a teljes modellcsaládja által használt PQ35-ös padlólemezen nyugszik, viszonylag egyszerűen lehet kombinálni a különböző típusokból származó hajtáslánc elemeket. Így lehetett a kocsi orrába a szintén a PQ35-ös családhoz tartozó Audi TT RS kupé 2,5 literes, öthengeres turbómotorját beépíteni, amely azért már rendesen kitölti a kisebb erőforrásokra tervezett motorteret.
Ez a motor már alapállapotában is 340 lóerős, de a TTS Roadsport és a John Danby Racing a turbót egy Lobe LO500+ típusra, a vezérlést pedig a Revo Performance Stage 3-ra cserélte, így az erőforrás teljesítménye kapásból 510 lóerőre emelkedett. Ez pontosan megegyezik egy V10-es Audi R8 teljesítményével, és a Yeti ráadásul jóval könnyebb a német szupersportkocsinál, mert a kibelezett utastérnek hála mindössze 1354 kg-ot nyom a mérlegen.
Bár a pontos menetteljesítményeket nem árulták el, a Yeti Bigfoot valószínűleg 4 másodpercen belül éri el a 100 km/h-t, a végsebessége pedig megközelítheti a 300 km/h-t is. Természetesen nemcsak a 170 lóerős dízelmotort, hanem a váltót, a Haldex-kuplungos összkerékhajtást, a futóművet és a fékeket is kicserélték az Audiból származó darabokra.