mini
Az utóbbi napokban a vadonatúj klasszikus MINI-ké volt a főszerep a budapesti Bálna környékén: a márka rajongóinak legnagyobb örömére a brit prémiumgyártó legújabb modelljei lepték el főváros útjait. A tíznapos MINI Experience Day rendezvénysorozat keretében debütáltak a sajtó és a nagyközönség előtt a legújabb klasszikus MINI modellek – a háromajtós, az ötajtós és a kabrió változatok –, melyeket az egyedi stílust, a játékos eleganciát és a gokartos vezetési élményt kedvelő autórajongók ki is próbálhattak.
A MINI Experience Day-en mutatkozott be Magyarországon a brit prémiumgyártó új márkalogója is, mely mostantól letisztult formában, a jól ismert szimbólum újragondolt, kétdimenziós értelmezésében látható a motorháztetőn, a csomagtérajtón, a kormányközépen, a központi kijelzőn és a távvezérlőn. Az új MINI logó így hűen tükrözi a márka új arculatának legfőbb irányelvét, amely csak a lényegre, nevezetesen a vezetés élményére, az exkluzivitásra, a prémium minőségre és az érzelmi kötődésre összpontosít.
A brit prémiumgyártó klasszikus változatainak modellfrissítése a MINI által kidolgozott koncepció érettségét és egyedülálló kvalitásait hangsúlyozza, amely most először három különböző, mégis egységes karosszéria-változatban kínálja fel ügyfeleinek a vezetés nagyvárosokban is átélhető, abszolút élményét. Mindez elsősorban az új motor – váltó kombinációknak, a még gazdagabb alapfelszereltségnek, az újratervezett első fényszóróknak és az összetéveszthetetlenül egyedi, akár brit zászló motívumot mutató hátsó lámpáknak, a friss színeknek, valamint a menetkomfort és az információ-szolgáltatás érdekében továbbfejlesztett, csúcstechnológiás járműkapcsolati megoldásoknak köszönhető.