A bajor prémiummárka a világ első olyan autógyártó vállalata, amely maradéktalanul kihasználja a Snapchat vadonatúj, kiterjesztett valóságot kínáló technológiáját.
A BMW és a Snapchat forradalmi együttműködésének köszönhetően az okostelefon-felhasználók mostantól bárhol körbejárhatják a bajor prémiummárka legkisebb terepkupéját – hónapokkal a modell hivatalos piaci bevezetése előtt. A BMW ezzel az első olyan autógyártó vállalattá lépett elő, amely minden tekintetben kihasználja a Snapchat új, kiterjesztett valóságot kínáló VR-technológiáját. Az intelligens technológia aktiválásával a BMW ügyfelei és rajongói mostantól az okostelefon-kamerák élőképén keresztül a kijelzőkre varázsolhatják a BMW X modellcsalád legújabb tagjának méretpontos, valósághű háromdimenziós mását.
z új BMW X2 október végén indított nemzetközi bevezető kampányának részeként a modell a Snapchat speciális, Face Lens technológiáján keresztül már több millió európai felhasználót varázsolt el. A BMW és a Snapchat most a kiterjesztett valóság bemutatásával újabb szintre lép: az „Augmented Trial” Lens technológia játékos formában tárja a kreatív okostelefon-felhasználók elé a BMW X modellcsalád legújabb tagját.
A Snapchat fiatal és modern, amely tökéletesen passzol a BMW-hez és az új BMW X2 modellhez. Közös innovációnk egy varázslatos lehetőséget teremt a Snapchat kijelzőjén. Az alkalmazás szerves részeként kívánunk élményt csempészni a felhasználók életébe, amely a digitális termékelhelyezés és célközönségünk elérése szempontjából a lehető legoptimálisabb megoldás” – nyilatkozta Jörg Poggenpohl, a BMW digitális marketinget irányító osztályának vezetője.