támogatás

Az IVECO BUS és ECO-tech visiON iskolabuszokat adott át

2022.09.03.

A Rákóczi Szövetség felvidéki iskolabusz program megvalósítása céljából közbeszerzési eljárást indított, melyen az ECO-tech visiON Kft (ETV) is részt vett. A program megvalósítása érdekében Ajánlatkérő a Bethlen Gábor Alaptól vissza nem térítendő támogatásban részesült, a program célja a Felvidéken élő magyar diákok, felvidéki magyar iskolákba történő szállítása.

Az eljárás eredményeként az ETV-t jelölték meg nyertesként, így 5 db IVECO DAILY 23+1 személyes autóbuszt augusztus 31. napon ünnepélyes keretek között a megrendelő Rákóczi Szövetség részére az ECO-tech visiON Kft részéről Molnár Tamás ügyvezető igazgató és Lukács Gyula autóbuszüzletág – vezető átadott.

A Szövetség részéről, az ünnepség keretében átvett autóbuszokat dr. Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter és Csáky Csongor, a Rákóczi Szövetség elnöke adta át a végső felhasználó felvidéki iskolák igazgatóinak, a megjelent pedagógusoknak és diákoknak.

A most átadott autóbuszok a DAILY minibusz család részei, mely elnyerte el a 2017-es „Nemzetközi Év Minibusza” díjat. E kitüntetést a vezető európai közúti szállítási magazinok legjelentősebb szakújságíróiból álló, tekintélyes nemzetközi „Az Év Városi, Távolsági és Minibusza Zsűri” ítéli oda.

Az átadási beszédében Molnár Tamás ügyvezető igazgató aláhuzta: “A DAILY minibusz egyedülálló módon ötvözi a színvonalas kényelmet, dizájnt és a teljesítményt. Annak érdekében, hogy maradéktalanul megfeleljünk ügyfeleink magas igényeinek, a DAILY minibusz még gazdaságosabbá vált, miközben vezetője és utasai számára egyaránt teljeskörű és újszerű utazási élményt kínál. Sokoldalúságának és számos előnyének köszönhetően a DAILY széles palettája minden személyszállítási feladatra kiterjed.

A DAILY minibusz már a személyautók színvonalán kínálja ergonómiáját és kényelmét, mégpedig olyan esztétikai és műszaki megoldások széles palettájával, amelyek teljes mértékben az utasok kényelmét szolgálják.”

Az átadó ünnepségen Lukács Gyula autóbuszüzletág – vezető kiemelte, hogy a most átadott DAILY minibuszok az F1C 3,0 literes, 180 LE-s dízel motorokkal vannak szerelve, amelyek SCR-technológiájukkal (Selective Catalytic Reduction) egyaránt megfelelnek az Euro 6 kipufogógáz-szabvány előírásainak. A DAILY motorjai ezzel – mint az IVECO minden autóbuszának erőforrásai – különösen kedvező üzemanyag-fogyasztás mellett kínálnak nagy teljesítményt.

A buszokban LED-technikájú hangulatvilágítása fokozza az utastér megvilágítását, miközben kellemes közérzetet biztosít az utasok számára a nagyteljesítményű klíma, valamint téli időszakban a programozható állófűtés.

DAILY iskolabuszaink felszereltségében légrugós hátsó felfüggesztés alapfelszereltség, ugyanúgy, mint az elektromos ajtó, ezen túlmenően az egyik autóbusz hátsó ajtós alacsonybelépési teret is biztosít a mozgásukban korlátozott utasok számára.

A nagyméretű csomagtartója és új belső csomagpolcai az összes rakodóhely tekintetében kategóriája legjobbjává avanzsálta ezt az iskolabusz modellt. DAILY minibusz teljes mértékben megfelel az R66.02 borulásvédelmi szabványnak, aktív és passzív biztonsági rendszerei (ESP9, AEBS, LDWS, dupla légzsák, tartós lassítófék, 3 pontos biztonsági öv, stb) garantálják a biztonságos utazást.

Suzzara és Brescia – a DAILY Minibus otthona

Az új DAILY Minibus az IVECO Suzzarában (Olaszország) működő gyárában készül, amely teljes egészében e termékcsaládra összpontosít. Ezután Bresciában folytatódik a munka, ahol a karosszálásra és az ügyfelek igényei szerinti egyéni kialakításokra szakosodott részleg működik. A létesítmény alkalmazza a Világszínvonalú Gyártás (World Class Manufacturing; WCM) metodikáját, amelynek célja a hibamentes folyamatok megvalósítása, az egyaránt nulla mértékű meghibásodás, hulladékképződés és baleset szolgálatában. Olyan folyamatos fejlesztésről van szó, amelynek középpontjában a gyártásban résztvevő minden operátor részvétele áll. Suzzara gyára már elnyerte az általa produkált magas minőséget tanúsító ezüstérem (Silver Medal) minősítést, s most az aranyérem (Gold Medal) megszerzésén dolgozik. A gyár e megközelítést terjesztette ki a DAILY Minibus termékfejlesztési és -tervezési folyamataira is a Világszínvonalú Gyártás (World Class Manufacturing; WCM) metodikájának bevezetésével, amely az ügyféligényekből kiindulva az azoknak megfelelő legjobb termék kifejlesztését célozza. E termelési helyszínen a tervező- és gyártócsapatok tevékenységének középpontjában egyaránt az új DAILY állt az elmúlt három év során, több mint 800 ezer tervezési munkaórával, 650 virtuális és fizikai teszttel, 165 prototípussal és bő 3,2 millió kilométer tartóssági és megbízhatósági teszttel. A projekt célja a minőségi termék és a magasfokú folyamathatékonyság felé tett újabb lépés volt, míg a projekt kulcsfontosságú szempontjaiként a termék- és a folyamatkomplexitás mérséklését határozták meg, a DAILY széleskörű termékkínálatának további bővítése, illetve e sorozat professzionális génjeinek megőrzése mentén.

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

 

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2022.12.05
A mára Európában 99%-ban öntötő hibrid elektromos autókat értékesítő, vadonatúj plug-in hibrid....
2022.12.05
A rendőrség Magyarország egész területén 2022. december 5. és 11. között közúti ellenőrzést végez....
2022.12.05
A Schaeffler fokozza a szoftver- és elektronikai fejlesztésben való részvételét. Ennek érdekében a....
2022.12.05
Mindent áthat az új, hódító világvallásnak tekinthető progresszív liberális ideológia. Már a....
2022.12.05
A 400 forint körüli euró árfolyam továbbra sem kedvez a használt autó importnak. 2022-ben....
2022.12.05
Az ABB új szerepében, a sorozat hivatalos töltőbeszállítójaként bemutatta azt a töltéstechnológiát....
2022.12.05
Nagy-Britanniában 23,5 százalékkal, 142 ezer 889 darabra nőtt az új autók eladása novemberben az....
2022.12.05
Két perc alatt kétszer hajtott bele a traffipax ellenőrzésbe az a sofőr, aki a napokban....
2022.12.05
Az online autókereskedelem elleni egyik fő érv, hogy az ember ki akarja próbálni az autót, ahhoz....
2022.12.05
Hannover felé indult egy gép 77 utassal a fedélzetén, Németország helyett azonban újra Bécsben....