autókölcsönzés
Mostanáig az érintett vállalatok nem hajtották végre teljes mértékben néhány kötelezettségvállalásukat arra vonatkozóan, hogy az Európai Bizottság és az uniós fogyasztóvédelmi hatóságok szerint teljesen megfeleljenek az uniós fogyasztóvédelmi törvényeknek. A közzétett értékelés megállapította, hogy az Enterprise és a Sixt végezetül minden szükséges változtatást végrehajtott.
Az Avis vállalta, hogy a hátralévő változtatásokat májusig elvégzi. A Europcar - amelynek már a Goldcar is része - a fennmaradó módosításokat júniusig fogja végrehajtani. A Hertz pedig elkötelezte magát amellett, hogy az összes szükséges változtatást legkésőbb 2020 első negyedévéig meg fogja valósítani. A cégek vállalták, hogy minden díjat feltüntetnek a teljes foglalási árban. E díjnak minden további költséget tartalmaznia kell, beleértve bizonyos üzemanyagdíjakat, repülőtéri díjakat, az úgynevezett fiatal járművezető pótdíját, vagy az egyirányú autóbérlés díját, ha a visszavitel helye eltér a felvételi helytől. A legfontosabb bérlési szolgáltatások egyértelmű leírását is vállalták az általános szerződési feltételekben minden nemzeti nyelven.
Az árajánlatban egyértelműen fel fogják tüntetni a választható extra szolgáltatások árát és részleteit, különösen az egyes mentesülési lehetőségeket, amelyek alapján csökken a kár esetén fizetendő összeg. Továbbá világosan fel fogják tüntetni, hogy a bérleti alapdíjba milyen kártérítési tételek tartoznak bele, és főként azt, hogy a gépjárművezetőnek mit kell még kifizetnie.
A megállapodás előtt a fogyasztónak azt is a tudomására fogják hozni, hogy az ár tartalmaz-e további baleset-biztosítási vagy önrészcsökkentő biztosítási tételeket. Hozzátették, a hatóságok és az Európai Bizottság továbbra is figyelemmel kíséri az összes szereplőt annak érdekében, hogy azok teljes mértékben tiszteletben tartsák az uniós fogyasztóvédelmi szabályokat.