nők

Az autógyártók közül a Toyotának van a legtöbb női vásárlója

2023.03.22.

Az S&P Global Mobility egy érdekes új tanulmánya azt vizsgálta, hogy mely autógyártók a legnépszerűbbek a női vásárlók körében az Egyesült Államokban. Az autóipari elemzésekkel és adatszolgáltatásokkal foglalkozó piacvezető cég kétféleképpen analizálta a járművek népszerűségét a gyengébbik nemnél: a tanulmány első részében a férfiak és nők arányát vizsgálták az egyes autómárkák vásárlói között, míg a második részben a legtöbb női vásárlóval rendelkező gyártókat rendezték sorrendbe.

Az Egyesült Államok legnagyobb 25 autómárkája közül 2022-ben a Buick magánvásárlói között volt a legmagasabb a nők aránya 55 százalékkal, ezt követte a Mitsubishi, a Mini, a Lexus, az Infiniti, a Mazda és a Kia. A lista másik végén – nem meglepő módon – a hatalmas pickupokra specializálódott Ram végzett a legutolsó helyen, az újonnan regisztrált autóik mindössze 17 százalékát vették nők.

A Ramot közvetlenül a GMC, a Ford, a Tesla és a Dodge előzi meg, ezek a Tesla kivételével mind igen erősek a haszonjármű- és pickupszegmensekben. A Tesla meglepően alacsony, 33,1 százalékos eredménye pedig azt mutatja, hogy annak ellenére, hogy a nők körében népszerűnek számít a Model Y, az elektromos autókat gyártó vállalat többi modelljéről ez már nem igazán mondható el.

Autómárkák a legmagasabb női vásárlói részaránnyal:

1.    Buick    55%

2.    Mitsubishi    51,4%

3.    Mini    51,1%

4.    Lexus    50,4%

5.    Infiniti    49,6%

6.    Mazda    49%

7.    Kia    49%

Autómárkák a legalacsonyabb női vásárlói részaránnyal:

1.    Ram    17%

2.    GMC    28,7%

3.    Ford    31,1%

4.    Tesla    33,1%

5.    Dodge    33,9%

Bár az adott márkák vásárlói körében a nők részaránya a demográfiai preferenciák vizsgálatának egyik fontos módja, a női fogyasztók általános regisztrációinak száma szintén kritikus mérőszám. 2022-ben a nők által vásárolt új autók teljes mennyiségét tekintve a Toyota messze a többi márka felett végzett a közel 607 ezer eladott autóval, ami 37 százalékkal több, mint a második helyezett Honda eredménye. Bár a nők részarányát tekintve a Toyota nem jutott be a Top10-be, a 43,3 százalékos eredménye még így is bőven felülmúlja az iparági átlagot.

Női vásárlások száma és részarányuk a márka összeladásaiban:

1.    Toyota    606.985 db    43,3%

2.    Honda    363.799 db    48,2%

3.    Chevrolet    340.999 db    34,7%

4.    Ford    313.477 db    31,1%

5.    Hyundai    294.380 db    47,7%

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.01.26
A 2024 márciusában bevezetett tarifareform egyszerűsítette a kedvezmények rendszerét és sokak....
2025.01.26
Limitált mennyiségben megkezdődött a legendás 1967-es Ford Mustang hű utánzatának a sorozatgyártása....
2025.01.25
2024-ben a Porsche AG átfogóan megújította termékpalettáját: a Panamera, a Taycan, a 911 és a Macan....
2025.01.25
Az új Q6 e-tron Sportback Offroad tanulmány esetében a szélesebb nyomtáv és a megnövelt hasmagasság....
2025.01.25
Ez lesz az igazi self service.   ..
2025.01.25
Az amerikai szervezet 26 autómárkát górcső alá vevő, használt autókra vonatkozó megbízhatósági....
2025.01.25
A hajtásláncokon kívül mindenhez hozzányúltak, a megjelenés is sokat változott. ..
2025.01.25
Hihetetlen, hogy milyen gyorsan eltelt az év, és nem csak mi, hanem autóink is egy évvel öregebbek....
2025.01.25
A BMW egyik fő beszállítójaként az Eve Power debreceni üzemének nagy hatása van a a német....
2025.01.25
Szombathely és Körmend, valamint Szombathely és Kőszeg között vagy autópálya, vagy négysávos autóút....