Burgenland
A négy új völgyhíd összesen három kilométer hosszú lesz, a legnagyobb tartócölöp pedig 56 méter magas. A hídépítés számos műszaki kihívással jár, és erős alapok szükségesek hozzá. A régi hidak kiszélesítése statikai okok miatt nem lehetséges, a mérnökök ezért döntöttek úgy döntöttek, hogy a meglévők mellé új szerkezeteket építenek.
Az osztrák portál cikke. Képernyőfotó.
Az új hidakon a jövőben a Kismartonból Felsőpulyára tartó autók haladnak majd. Az északi irányú forgalomnak pedig teljes szélességében átadják a ma is használt völgyhidat. Az S31-es gyorsforgalmi út ezen szakaszán gyakoriak a balesetek az irányonként kétsávos útpályákat ezért fallal is elválasztják majd egymástól.
Az építési munkák nem zavarják majd az autóforgalmat továbbra is két sáv lesz használható a déli, egy pedig az északi oldalon. A hídépítés első kapavágása tegnap, hétfőn történt meg, a négy híd 2026 végére készül el. A fejlesztésnek köszönhetően 23 kilométer hosszú szakaszon bővül 2x2 sávosra az S31-es út.