Mitsubishi ASX
Már 9 éve rúgja harmadik generációját a Mitsubishi ASX, ám a japán gyár úgy látszik, hogy még nem tervezi leváltani pár évig, ugyanis egy újabb faceliftes változatot mutattak be. A legszembetűnőbb változás, hogy az orr részt hozzá igazították a Mitsubishi többi szabadidő-autójához, így most már az is Dynamic Shield formanyelvet követi, ami tulajdonképpen egy nagy, pajzsszerű orrot jelent. Mostantól LED-esek lehetnek a fényszórók és a hátsó lámpák is; egy vörös, egy narancs és egy barna árnyalat is csatlakozik a színpalettához, és a terepjárós kartervédőkre emlékeztető ezüst lökhárító elemeken is morcosítottak valamennyit.
Odabent sem történt drasztikus változás, a 7-colos infotainment képernyőt 8-colos váltja, magasabb szériákon navigációval, és hamarosan egy telefonos applikációval. Ami viszont igazán mellette szólhat, hogy továbbra is elérhető lesz szívómotorral, méghozzá a jól ismert 2,0 literes benzinessel, amihez 5-fokozatú kéziváltó, vagy akár fokozatmentes CVT-váltó is kapcsolható. Teljesítményadatokat egyelőre nem közölt a japán gyár, de az Outlanderben 148 lóerőt teljesít ez a motor, és az ASX esetében is valami hasonlóra számíthatunk. Első és összkerekes változatok is érkeznek az öreg kontinensre. Mivel a sajtóközlemény nem beszél dízel erőforrásról, jó eséllyel dobták az 1,6 literes turbósukat. A frissített ASX a Genfi Autószalonon debütál nagyközönség előtt.