AMTS

AMTS percről-percre – a Nissannál az új Godzilla a legfőbb látnivaló

2017.03.26.

Az autós világ Godzillája, azaz a Nissan GT-R is tiszteletét tette a 2017-es AMTS kiállításon, természetesen a legújabb, 2017-es evolúciós változatában.

A Nissan azt állítja, a mostani fejlesztések képviselik a legmélyrehatóbb változtatásokat a GT-R 2007-es bevezetése óta. Könnyű megismerni az extrák nélkül 30,9 millió forintba kerülő 2017-es változatot, mert az orr-részen feltűnik a Nissan legújabb modelljein már megszokott, V-alakú hűtőrács. A GT-R védjegyének számító, négy gyűrűt formáló hátsó lámpák megmaradtak, közelebbről megnézve azonban itt is feltűnnek a légellenállás javítását célzó új karosszériaelemek, illetve a négycsöves kivezetésű kipufogó mellett kialakított oldalsó levegőjáratok.

A 2017-es GT-R-ben a műszerfal is letisztultabbá vált, 27-ről 11-re csökkent a fizikai gombok száma. A megnövelt, 8 colos érintőképernyős kijelzőn nagyméretű ikonok könnyítik meg az eligazodást. A váltófülek a kormányra kerültek, a sofőrnek így kanyar közbeni váltásnál sem kell elengednie őket. 

A GT-R 3,8 literes, ikerturbós V6-os motorja immár 570 lóerős, ami 85-tel több, mint a 2007-es, első GT-R motorjának teljesítménye. Gyorsuláskor az új titánium kipufogódobok és az aktív hangerősítő rendszer fokozzák a vezetési élményt. Az eddiginél is merevebb karosszéria és az új futómű növeli az autó stabilitását, a lágyabb hangolású futómű és a javított zajszigetelés pedig a kényelmen javít jelentősen.

A Nissan-stand másik autója a Juke legharciasabb változata, a Nismo RS. Ebben az 1,6 literes turbómotort 218 lóerősre tuningolta a Nissan házi tuningműhelye. Természetesen az egész csomagot a nagyobb motorerőhöz igazították, a karosszéria az utólagos szegecseléseknek és a ragasztásoknak köszönhetően merevebb, a futómű hangolása feszesebb, a fék erősebb, a 10 küllős könnyűfém kerekek pedig nagyobbak, 18 colosak. A Juke Nismo RS első- és összkerék-meghajtással is rendelhető, előbbihez önzáró differenciálmű, utóbbihoz fokozatmentes automata váltó jár szériában.

A GT-R mintájára a legutóbbi ráncfelvarrásnál újratervezték az első és hátsó lökhárítót, valamint hátsó diffúzorral és módosított hátsó légterelővel látták el az autót. A küszöbléceket is alacsonyabbra helyezték. Belül a sportüléseket hímzett műbőr üléshuzat borítja, a kormánykerék bőrhuzatot és alcantara borítást is kapott, ami a tapadást növeli. Felárért Recaro kagylóülések is rendelhetőek, amivel igazán harcissá tehető a beltér hangulata.

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.04.18
Kilenc ember, köztük négy gyerek sérült meg az M7-es autópályán péntek kora délután történt....
2025.04.18
Miután Donald Trump amerikai elnök nagyobb katonai hozzájárulásokat követel európai NATO....
2025.04.18
A Kia EV3 lett az abszolút győztes a 2025-ös World Car Awards díjátadón. A rangos elismerést a 2025....
2025.04.18
Nézze meg a videót! ..
2025.04.18
A Budapest felé vezető oldalt teljes szélességében lezárták, a Nagykanizsa felé egy sávon halad a....
2025.04.18
Közel 18 kilométeren újították fel a 3719-es számú Sátoraljaújhely-Hollóháza-Kéked közötti....
2025.04.18
A BMW Art Cars kollekció dubaji meglepetésvendége az Andy Warhol ihlette BMW M1 modell. ..
2025.04.18
A MÁV új dízelmozdonya csütörtöktől a Balaton északi partján, Balatonfüred és Tapolca között....
2025.04.18
A Datahouse adatai szerint 2025 első három hónapjában 38 ezer 922 új személygépkocsit és....
2025.04.18
Elkészült a kamion EB idei sorozatára készülő Révész Racing új versenygépe, Az új technika a héten....