közlekedésbiztonság
2018. decemberében Auxerre és Saint-Clément települések diszkóinál kampányolt az egyik biztosítótársaság. Céljuk az volt, hogy a 150 eurós ajándékutalvánnyal díjazzák azokat a fiatalokat, akik nem fogyasztottak alkoholt.
Fújd meg és vidd a lóvét! (forrás: maradiocristal)
A diszkók bejáratánál az animátorok azt tanácsolták a diszkóba érkező fiataloknak, hogy ne fogyasszanak alkoholt. Aki leadta a jogsiját, majd a mulatozás végén kifelé jövet megfújta a szondát, és a teszt negatív volt, az okmánya mellett ajándékba egy 150 eurós utalványt kapott. Úgy tudjuk, a kísérlet sikeres volt, ámbár minden valószínűség szerint nem kevés pénzébe került a biztosítótársaságnak. A magyar fiatalok minden bizonnyal itthon is szívesen vennének egy hasonló kezdeményezést.
Nyitókép forrása: Métropolitain