Porsche
A stuttgarti székhelyű luxusautógyártónak jelenleg Kínában 57 szalonja van, ezt a számot 2020-ig százra akarja emelni. A Porschének az USA után Kína a második legnagyobb piaca. A legnépszerűbb márkák pedig a Cayenne és a Panamera. Az év első háromnegyed részében a Porsche 15 százalékkal növelte kínai eladásait. A jelentős bővülés ellenére azonban így is elmarad a tavalyi évtől, amikor az eladások 28 százalékkal nőttek.
A Porsche abban bízik, hogy új modelljeivel, a 918 Spyderrel és a Macannal a következő években tovább tudja növelni eladásait. 2015-2016-ban 200.000 autó értékesítése a cél.
Tavaly 145.075 Porsche kelt el a világban.
Az idei adatok alapján a Porsche az Audi és a VW személyautók után a konszern harmadik legnagyobb nyereséget produkáló cége, az első félévben az operatív nyereség 1,29 milliárd euró volt.