Fiat 500
Évről évre gazdagodik a kínálat: míg 2012-ben még csak az Abarth 500 első lökhárítóját készítették karbonszálas kivitelben, mára már több mint 60 alkatrész elérhető a csodaanyagból. Ezek elérhetőek matt vagy fényes változatban is, mind a karosszéria, mind az utastér esetében.
Az utastérben olyan apróságok is karbonszálas kivitelben pompáznak, mint a kormánykapcsolók, a kézifék karja, az ülések váza és a teljes belső tető. Számszerű adatokat az autó teljesítmény növekedéséről és súlycsökkenéséről olasz módra nem közöltek, de e felől semmi aggodalmunk nem lehet, hiszen láttunk már 180 lóerős kivitelt a tavalyi, frankfurti kiállításon és az „mezei” verzió 160 lóereje is igazi méregzsákká varázsolja az egyébként ártatlannak tűnő kisautót.
Romeo Ferraris egy 1937-es születésű versenyautó specialista, akinek a nevéhez fűződik például Giancarlo Baghetti Lancia-jának felkészítése, majd az azt követően megszerzett 67 versenymérnöki elismerés és több mint ezer verseny győzelem, amivel nem csak a saját milánói műhelyét, hanem az egész olasz motorsportot elismertté tette világszerte. Jelenleg tuninggal, versenyzéssel és formatervezéssel foglalkozik a milánói székhelyű stúdió.
Forrás: auto.it