AMTS
Teljesen felesleges volt citromsárgára fényezni az AMTS-en kiállított, jelenlegi leggyorsabb utcai Mercedest, az AMG GT-t, mert a kétüléses sportkocsi még akkor is hatalmas tömeget vonzott volna maga köré, ha egyszerű szürke vagy fehér színben pompázott volna. Az AMG GT és a két csinos hosztesz mellett állva bárkiről készíttettek profi géppel, rendesen bevilágított, tökéletes minőségű fényképet, így az élmény biztosan maradandó lesz azoknak, akik éltek a lehetőséggel.
A GT a második sportautó a most nyugdíjba küldött SLS után, amely teljes egészében a Mercedes-AMG-nél, házon belül készül. A sirályszárnyas ajtókat ezúttal lehagyták róla, és a csomagtartónál is módosítottak: már az üveg is nyílik, hogy könnyebb legyen megpakolni a 350 literes üreget. Az új modell 4546 mm hosszú, 1939 mm széles, és 1289 mm magas, vagyis 92 mm-rel rövidebb, mint az SLS, de ugyanolyan széles, és 27 mm-rel magasabb.
Az alváz és a karosszéria alumíniumból készül, a csomagtérfedél acélból, a homlokzat pedig magnéziumból. Nem hétköznapi, hogy a szériafelszereltségéhez tartozik a hajtáslánc-csillapítás, ami azt jelenti, hogy egy speciálisan hangolt lengéscsillapító mérsékli a teljes hajtáslánc nemkívánatos mozgásait.
A kiállított autó az erősebb, S változat volt, ebben a 4,0 literes, biturbó V8-as 510 lóerőt és 650 Nm-t ad le. A motor ereje egy hétfokozatú duplakuplungos váltón és egy elektronikus vezérlésű, aktív önzáró differenciálművön keresztül jut el a hátsó kerekekhez. Ezzel az erőforrással az 1570 kilogramm tömegű kocsi 3,8 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/h-ra, a végsebessége 310 km/h.
A vérbő AMG GT mellett kiállították a legelső, Kecskeméten elkészült CLA Shooting Brake modellt is, amelyet a nem véletlenül festettek ki gyerekek, ugyanis a Gyermekmentő Szolgálat javára fogják elárverezni május 28-án.
A Mercedes-stand másik oldalán a Smart számára biztosítottak helyet, a kisautóiról ismert márka ezúttal az új Fortwo-t állította ki, amit a Renault-val közösen fejlesztettek, mivel a Twingo közeli rokona. Érdekesség, hogy az összes szériaautó közül a 2,7 méternél is rövidebb Fortwo-nak van a legkisebb fordulóköre, mindössze 6,95 méter átmérőjű.