Volvo
A 140-es az első Volvo volt, amely átlépte az egymilliós példányszámot. A 144-es 1966. augusztus 17-én mutatkozott be a göteborgi Lorensberg Hotelben, nem mindennapi körülmények között. A városban riadókészültséget rendeltek el, mert hajsza folyt két rendőrgyilkos után, a bemutató eredeti helyszínének tervezett színháztermet kiürítették. A skandináv országok fővárosaiban, Oslóban, Koppenhágában és Helsinkiben egyszerre tartott egy-egy bemutatót a Volvo.
A gyártás már két nappal a bemutató után megindult. A 144-est két évvel később követte a 142-es kupé, a 145-ös kombi, és 70-ben a 145-ös haszonjármű, az Express Van. A típusokat kezdetben 75 lóerős, karburátoros 1,8-as benzinmotorral árulták, amely injektorokkal később már 120 lóerőt is leadott. 1969-ben mutatkozott be a hathengeres motorral szerelt luxusverzió, a 164-es.
A 140-es széria 1974-ben fejezte be a pályafutását. Olyan sikeres volt, hogy 8 év alatt is elfogyott belőle 1 251 371 példány, amivel a Volvo első tömegmodelljévé vált. A 140-essel közeli rokonságban álló közvetlen utód, az egészen 1993-ig gyártott 240-es még sikeresebb lett a 2,8 milliós példányszámával. Máig ez a legsikeresebb Volvo.
A 700-asból 1,24 millió készült 1982 és 1992 között. Az első elsőkerék-meghajtású Volvóból, a 850-esből és a belőle kialakított első V70, XC70 modellekből 1,36 millió fogyott 1991 és 2000 között. A Volvo egyébként 19 millió autót gyártott a 90 éves története során. Jelenleg a kínai kézben lévő svéd gyártó évi félmillió autót készít.