Skoda Fabia
Elődjével összehasonlítva az új Fabia átlagosan 17 százalékkal fogyaszt majd kevesebb üzemanyagot, minden motor teljesíti majd az Euro 6-os károsanyag kibocsátási szabványt. Négy benzinmotort tartalmaz a kínálat, az egyliteres, 60 lóerős háromhengerestől a 110 lóerős 1,2-es TSI turbómotorig terjed a kínálat, RS változat valószínűleg nem lesz.
Dízelmotorból csak az új fejlesztésű, alumínium blokkos 1,4-es háromhengerest kínálják majd, amely 75 és 105 lóerővel lesz választható. 2015 végén a gyengébbnek bemutatják a takarékosabb GreenLine kivitelét, amely a start-stop rendszernek, a fékenergia visszatáplálásnak, a hosszabb áttételezésű váltónak és az alacsonyabb gördülési ellenállású gumiknak köszönhetően átlagosan csak 3,1 liter gázolajat fogyaszt majd 100 kilométeren.
A Skoda azt is elárulta, hogy az új Fabia 65 kilogrammal lesz könnyebb elődjénél, a legkisebb benzinmotorral 980 kilogrammot fog nyomni. A kocsi hossza marad 4 méter alatti, de a szélesség 9 centiméterrel lesz nagyobb, a magassága pedig 3 centiméterrel kisebb, a csomagtartó kategóriaelső lesz a 330 literes befogadóképességével. Az interneten pár hét múlva, kézzel fogható formában az októberi Párizsi Autószalonon mutatkozik majd be az autó, az értékesítés év végén kezdődhet meg.