Peugeot
A Peugeot a veronai Motor Bike Expót választotta az RCZ csúcsváltozatának bemutatásához. Nem véletlen a helyszín, ugyanis a sportkocsi elkészítésében az olasz Bimota motorkerékpár-gyártó is segédkezett, ezért a típus hivatalos elnevezése Peugeot RCZ R Bimota PB104. Utóbbi elnevezés a Peugeot-ra és a Bimotára utal, az 1-es szám az első legyártott darabra, a 04 pedig a négy kerékre utal.
A kocsi az olasz motoros cég piros-fehér-zöld fényezését kapta, kivételt csak a dupla púppal rendelkező tető képez, amit feketére fújtak. A lényeg azonban a motorháztető alatt található, ugyanis az sima RCZ R 1,6-os, 270 lóerős turbómotorja az új motorvezérlő elektronika, az új kipufogó és légszűrő rendszer, valamint a turbófeltöltő új megkerülőszelepe segítségével 304 lóerősre erősödött. Hogy a megállással ne legyen probléma, az első Brembo fékeket 380 mm átmérőjű, négydugattyús darabokra cserélték, ezen kívül a futóművet is további 10 mm-rel ültették le.
Belül kiszedték a hátsó üléseket, a helyükre olyan doboz került, amibe két bukósisakot is el lehet helyezni. Alcantara és bőr borítja az első üléseket, előbbi anyag a kormánykeréken és a műszerfalon is felbukkan.
Az utas elé szerelt 7 colos tableten a TomTom navigációja fut. Igazi különlegességnek számít, hogy két Go Pro kamerát is beépítettek a kocsiba, az első lökhárítóban lévő előre, a hátsó szélvédő tetejére szerelt pedig hátrafelé tud videókat felvenni.