Peugeot 308
Ahogy várható volt, a Peugeot 308 GTi ugyanazt az 1,6 literes turbómotort kapta meg, mint az RCZ R sportkupé. Az erőforrás legnagyobb teljesítménye 250, illetve a drágább változatban 270 lóerő, a legnagyobb nyomaték mindkét esetben 330 Nm, ami egy hatfokozatú, megerősített kézi váltón keresztül érkezik meg az első kerekekre.
Az erősebb változathoz Michelin Super sport gumiabroncs, 19 colos felni és mechanikus Torsen önzáró differenciálmű is jár, így az erő gond nélkül eljut az útra. A 308 GTi 6,2 illetve 6,0 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/h-ra, az átlagfogyasztás a hivatalos mérési ciklus szerint csupán 6,0 liter.
Elöl 380, illetve 330, hátul 268 mm átmérőjű tárcsák felelnek a lassításért, a futómű sokkal keményebb hangolású, mint a normál 308-asokban. A csatolt lengőkaros hátsó tengely merevségét megnövelték, de a nyomtávokat is kiszélesítették, a hasmagasságot pedig 11 mm-rel csökkentették.
Teljesen kikapcsolható az elektronikus menetstabilizáló, hogy versenypályán is maradéktalanul ki lehessen használni a 308 GTi képességeit. Az értékesítés ősszel indul.