Suzuki
A Suzuki bemutatta Japánban az új Altót, amivel az ún. „kei car” kategóriában próbálnak majd sikert aratni. Ezek a négyszemélyes autók speciálisan a zsúfolt japán utcákhoz vannak méretezve, a hosszuk legfeljebb 3,4 méter lehet, és a motorjuk sem lehet nagyobb 0,66 literesnél. Japánban jelentős adókedvezményt élveznek a kei carok a hagyományos, nagyobb autókkal szemben.
A stílusos, retrós formájú új Alto egy vadonatúj padlólemezre épül, aminek köszönhetően 50 kilogrammot tudtak lefaragni a tömegéből, amely így mindössze 610 kilogramm az alapváltozat esetében. Hosszához képest hatalmasnak számít a 2,46 méteres tengelytáv, de csak így tudtak tágas utasteret kialakítani ilyen kis alapterületen.
Kézi váltóval és szívómotorral a kocsi a japán mérési ciklus szerint mindössze 2,7 liter benzint fogyaszt száz kilométeren, ezzel a legtakarékosabb nem-hibrid benzines autó jelenleg. Szívó és turbós változatban, kézi és fokozatmentes automataváltóval, első- és összkerék-meghajtással is rendelhető lesz. Az alapváltozat ára Japánban 1,8 millió forintnak megfelelő összeg.