Polestar 3
A Polestar 3 már elérhető Európában, de mielőtt elkezdené elérni az amerikai vásárlókat, a cég megerősítette, hogy egy olcsóbb, egymotoros változat is bekerül a kínálatba. Ez a modell a már korábban bejelentett összkerékhajtású 'Long Range Dual Motor' és a 'Long Range Dual Motor Performance' palettáját bővíti tovább, és nagyobb hatótávot kínál, mint a korábban bejelentett autók.
Mivel csak egyetlen motor hajtja az újonnan bejelentett verziót, a hátsókerék-hajtás jelentősen kisebb teljesítményre képes, a maga 295 lóerőjével. Összehasonlításképp az alap dupla motoros verzió 483 LE-vel, a továbbfejlesztett "Performance" pedig 510 LE-vel büszkélkedhet.
Az előbb felsorolt gyengeségeit a komolyabb hatótávval próbálja pótolni a Polestar 3 RWD. Az összes verzió 107 kWh-s akkumulátorcsomaggal rendelkezik, ami akár 250 kW-os töltési sebességre is képes egyenáramú gyorstöltő segítségével. Jelenleg még nincs hivatalos EPA-számunk, de a cég szerint az egymotoros autójuk kb. 643 kilométeres hatótávolsággal büszkélkedhet, ezzel pedig felülmúlja majd az 507 kilométerre, valamint a 449 kilométerre képes dupla motoros kiadásokat.
Amíg a teljesítményben kompromisszumot kell kötnünk, ha a hátsókerekes opciót választjuk, a kényelemben és a funkciók sokaságában biztosan nem, hisz a legolcsóbb Polestar 3 is megkapta a drágább verziók minden egyes kiegészítőjét. Jelenleg 6 különböző festésből választhatunk, és még a belsőt is testreszabhatjuk, ha meg szeretnénk vásárolni az autót. Négy variációs lehetőségünk van a felniket illetően, ami tartalmaz egy 21 colos könnyűfém készletet is - amit a 'Pro Pack' részeként tudunk kiválasztani.
Hivatalos árat még nem tudunk mondani a Polestar 3 egymotoros kiadására, de nagyjából 25 millió forintos kezdőárral kell számolnunk. Ez azt jelentené, hogy a 'Long Range Dual Motor-nál' 1,8 millió forinttal, a 'Performance' modellnél 3,6 millió forinttal lenne olcsóbb ez a típus.