2016-ban már csak Yvan Muller és José Maria López vezeti a gyári Citroën C-Élysée versenyautókat a Túraautó Világbajnokságon (WTCC), mivel Sébastien Loeb a Peugeot-hoz igazol, ahol a Dakar-programban vesz részt. Egy év múlva pedig a Citroën teljesen kiszáll a WTCC-ből, persze az autói privát csapatoknál később is fel fognak bukkanni.
A francia márka a 2014-es érkezése óta dominál a WTCC-ben, azóta minden világbajnoki címet megszereztek José-Maria Lópezzel, de a második és a harmadik hely is mindig az övék volt. A rali-vb-n (WRC) jövőre csak pár versenyen állnak rajthoz, és inkább már a 2017-es teljes évre koncentrálnak, és közben új raliautót fejlesztenek a WTCC-s túraautó motorjával.
„A rali egy fantasztikus sport, ami próbára teszi a teljesítményt, a megbízhatóságot, a vezetői képességeket festői helyszíneken. A kategória felszálló ágban van az egyre bővülő tv-közvetítések miatt, és azért, mert Kína visszakerült a versenynaptárba 2016-tól kezdve. 2017-től újra visszatérünk a rali-világbajnokságra, ami egybevág az újgenerációs autók érkezésével” nyilatkozta Linda Jackson, a Citroën vezérigazgatója.