Subaru
Ha Subaru, akkor mindenkinek két dolog ugrik be: az állandó négykerék-meghajtás és jellegzetes hangú, turbós vagy turbó nélküli bokszermotorok. A japán autógyártó bejelentette, hogy legyártotta a 15 milliomodik bokszermotorját, amihez 49 évre volt szüksége. Az első bokszermotoros Subaru az 1966 májusában bemutatott 1000 (fent) volt, amit egy négyhengeres, vízhűtésű motor hajtott.
A bokszermotorban a hengerek fekvő pozícióban, egymással szemben helyezkednek el, amitől nem csak a súlypont kerül alacsonyra, de az egymással szembe mozgó hengerek egymás vibrációit is részben kioltják, ráadásul a motor kis helyre is befér. Mivel a gyártása drága, a szervizelése nehézkes, csak kevés gyártó készít ilyen erőforrásokat, de a Subaru szinte kizárólag ilyenekkel szereli az autóit. Még dízel bokszermotort is készítettek, ilyen csak nekik van a piacon.
A Subaru a bokszermotor mellett a 14 milliomodik legyártott összkerékhajtását is ünnepli. Az 1972-es Leone kombi volt az első típusuk, aminek minden kereke hajtott volt, ma viszont a Toyotától átvett kisautók kivételével minden modelljükben megtalálható a szimmetrikus összkerékhajtás.