prototípus
„Miközben a NASCAR-ban még évekig versenyezni fogunk a bevált és győztes V8-as technológiánkkal, folyamatosan keressük a módját annak, hogyan javíthatjuk a teljesítmény, a tartósság és a hatékonyság kombinációját, hogy a versenypályáról a szalonba is átültessük a tanulságokat, különösen a Chevy fogyasztói EV-kínálatának megerősítése során” - mondta Eric Warren, a General Motors globális motorsportversenyekért felelős ügyvezető igazgatója.
A prototípus több mint 1300 lóerőt ad le három hatfázisú villanymotorból, amelyek azonnal 15 000 fordulat/percig pörögnek, és egy 78 kWh-s folyadékhűtéses akkumulátor táplálja őket.
„A motorsport az innováció tesztpályája és mérnökeink gyakorlóterepe, amely lehetővé teszi a Chevrolet számára, hogy új technológiákat próbáljon ki gyors tempójú környezetben, a legjobb versenytársakkal szemben” - tette hozzá Warren.
A NASCAR Next Gen futóművére és felfüggesztési alkatrészeire épülő Blazer EV.R a programozható összkerékhajtási rendszeren és a Goodyear Racing Eagle abroncsokon keresztül juttatja erejét az aszfaltra. A Chevrolet szorosan együttműködött a NASCAR-ral és más gyártókkal a prototípus paraméterein és műszaki elemein.
A GM Design a motorsport-mérnökökkel együttműködve a Blazer EV.R stílusjegyeit a Blazer EV SS szériaautó által inspirált stílusjegyekkel ruházta fel.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!