Renault
A Renault Twingo GT-ben a már ismert 0,9 literes, háromhengeres benzines turbómotor dolgozik, de 90-ről 110 lóerőre növelték a teljesítményét a szívórendszer átalakításával és némi chiptuninggal. A nyomaték 20 százalékkal nőtt meg, és az is segíti a gyorsulást, hogy a váltóáttételek rövidebbek lettek.
Bár hivatalos gyorsulási adatok még nem állnak rendelkezésre, a becslések szerint a GT körülbelül 8,5 másodperc alatt fog felgyorsulni 100 km/h-ra, ami már a Swift Sport szintjét jelenti. A Renault Sport komplett munkát végzett: a futóművet feszesebbre, a változó áttételű kormányzást közvetlenebbre hangolták, és az ESP is több játékot engedélyez, mielőtt közbeszólna.
A kocsi külsejét a 2013-as Twin’Run tanulmány stílusában alkotta meg a Renault, amire a legjobb bizonyíték a csíkok megjelenése. A 17 colos felnik mintázata iparművészeti kiállításokon is megállná a helyét, a felesleges gázok dupla kipufogón keresztül távoznak.
Belül Renault Sport feliratú küszöb, fém pedálszett és fém váltógomb fogadják a vezetőt, és persze az ülés oldaltartása is határozottabb, mint a sima Twingóban. A pontos technikai adatokat a Goodwood Festival of Speeden árulja el a Renault június 23-án.