Mostantól nem lehet viccelődni a szögletes kerekű biciklikkel, ugyanis létezik működő koncepció.
Az új kezdeményezés hétről hétre több érdeklődőt vonz.
Ahogy mozdul az autóipar a villanyosítás és az önvezetés felé, úgy lesz a vezetés élménye egyre digitalizáltabb, irányítottabb, és értékelődik fel a valódi élményautózás lehetősége.
Furcsa ötlettel állt elő egy brit Youtube csatorna: Forma-1 kerekeket tettek egy Caterham 270R-re, amivel kipróbálták, hogy milyen az utcai létezés.
Franciaországban „Slow mester Cool Chuan” gyakorlatokat ajánlanak a nyugodt vezetéshez.
Százezernél is többen látták már a YouTube-on azt a magyar kisfilmet, amelyet a '80-as évekbeli modellautók főszereplésével „forgattak” a rendszerváltás előtti Budapestet idéző makettvilágban. A videó alkotóját kérdeztük a gigantikus munkáról és a sikerről.
Vajon a Facebook, a Youtube és a Twitter csak „játék”, vagy nagyon is komoly szerepük van az autóvásárlók érdeklődésének megragadásában és fenntartásában? Az autóipar online fogyasztói szokásokat elemző cikksorozatunk nyolcadik részében a közösségi média szerepét és teljesítmény mutatóit...
Hogyan lehet online megragadni a potenciális vásárlót és boldog autótulajdonost csinálni belőle? Van-e üzleti szempontból jelentősége a Facebook-nak és más közösségi oldalaknak a gépjármű értékesítés piacán? Ezeket a kérdéseket boncolgatjuk a maratoni cikksorozatunk soron következő, hetedik...